76

545 16 8
                                    

Nasıl uyuyorlar;


Seokjin
-
Vampir olduğu için uykuya pek ihtiyaç duymaz, ama uyuduğunda da yatağa düzgünce sokulur ya da dolaptaki elbise askısından baş aşağı sarkiyor gibi görünür.
Birkaç saat sonra sıkılır ve yanlışlıkla sizi video oyunları oynarken uyandırır

Yoongi
-
45 dakika - 2 saatlik aralıklarla uyur, her kalktığında yanlışlıkla sizi uyandırır ve geri döndüğünde üstünüze atlar. Çok fazla horlamaz ama horladığında da tam kulağınızın dibindedir.

Hoseok
-
Uyumaz, 5 bin farklı proje üzerinde çalışmakla çok meşguldür. Eğer onu uyutmayı başarırsanız, en garip pozisyonlarda uyur. Ayrıca uykusunda tekme atar.

Namjoon
-
Sarılmayı sevmediğini iddia eder, sonra sizi asla kaçamayacağınız bir mengeneyle yakalar. Gece boyunca herhangi bir ses çıkarırsanız sinirlenir, horlaması kızgın bir vızıltı testeresi gibi ses çıkarsa bile.

Jimin
-
Bir kedi gibi top gibi kıvrılıp uyur. Ya tüm battaniyeleri istifler ya da paylaşır ama sonra ısınmak için neredeyse üstünüzde uyur. Horlarken Süngerbob gibi ses çıkarır.

Taehyung
-
Aşırı derecede sıcak ve sevimli. Sanki bu bir oyuncak ayı değil, sarılmakta ısrar eden kış uykusundaki bir boz ayı. Ayrıca sözde uykusunda konuşuyormuş. O konuda iyi şanslar.

Jungkook
-
Yerdeki 3 şilte üzerinde kartal gibi uyuyor, yani teknik olarak bolca yer var, ancak çarşaf veya yastık yok, bu yüzden ceketinizi ve rulo haline getirilmiş bir havluyu kullanıyorsunuz. Ayrıca horluyor. Ve tekmeliyor.

bangtan reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin