25. Mióta?

696 30 1
                                    

Lara.

Elég kellemes hangja van , Liemen kívül mindannyian csak bámulunk Teora. Ahogy befejezte mindannyian tapsoltunk és ujjongtunk neki . Egy darabig még maradtunk beszélgetni majd haza mentünk. Fárasztó egy nap volt..Örülök hogy lassan vége ennek a napnak , megengedem a fürdő vizem majd elő keresek egy pizsamát a gardróbomból. Feltekerem a hajam hogy ne legyen vizes amíg áztatom magam , majd a telefonomért nyúlok. Allison képe jelenik meg egy üzenettel. Rá megyek gondolkodás nélkül miközben be szálltam a kádba.

Lara..!
Allison vagyok ..Ne haragudj a zavarásért...
Bocsánatot szeretnék kérni apám mai viselkedéséért, abban igaza volt az új srácnak hogy nem az osztályra tartozik . Nem tudom mióta vagytok ismét együtt..de! Liem azt mondta nekem hogy nem érez irántad már semmit ezért szeretné elkezdeni velem ..Apám persze közbe avatkozott ,talán ezért nem jöttünk úgy komolyan össze..Remélem sokáig együtt maradtok , én szívből ezt kívánom és gratulálok nektek !

Allison !

Nem tudom hogy reagálhatnék erre az üzenetre...Kéne egyáltalán reagálnom rá?.. Nem hibáztatom Liemet amiért csókolóztak, főleg úgy hogy nem voltunk együtt. Amit én tettem az nagyobb és rosszabb egy sima csóknál... Az hogy táplál e iránta érzelmeket..nos ..foggalmam sincs ... Van hozzá jogom megkérdezni?

Szia Drágám..!
Épp áztatom magam a kádba, Allison irt nekem egy üzenetet amiben bocsánatot kért az apja viselkedéséért...valamint..
Írta hogy mit mondtál neki... Nem ! Ez így nem jó!

Gyorsan kitörlöm az egészet majd újra elkezdek írni...

Szia Drágám..!
Allison az imént irt nekem ..
Átküldődöm mindjárt hogy el tudd olvasni ... Nem megy ki a fejemből a csókotok... Esetleg..érzel iránta valamit ?..

Lefotózom amit Allison irt és átküldöm neki az smsel együtt.. Nem tudom mennyire volt ötlet de már megtettem.. Leteszem a telefont és próbálok ellazulnikörülbelül egy 10 perc elteltével jött a válasz.

Baby..!
Komolyan ezzel zaklatsz ? Nem voltunk akkor együtt...Nem tudom miért ír ilyet neked Allison .. próbálj aludni, holnap beszélünk!!!

Nem erre a válaszra vártam.. Nem akartam zaklatni se .. Kiszállok a kádból miután le fürödtem, elvégzem a szokásos tisztálkodást majd befekszem az ágyba aludni . Reggel Tracy kelteget engem , kicsit elaludtam ami nem csoda hisz alig bírtam elaludni .. Elkészülök,  le szaladok pár falatot enni közben kinézek hátha itt van már Liem értem. Hiába vártam ...így  Tracyvel és Lilivel elindultunk az én kocsimmal , kissé ideges voltam így nehéz volt az útra koncentrálnom.. Nagy nehezen találtam egy üres parkolóhelyet de mielőtt be bírtam volna parkolni , Catrin elém vágott. Kishíján nekünk jött,  még idegesebb lettem ettől. Mikor sikerült leparkolnunk , első utam Catrinhez vezetett aki vigyorogva és lenézően nézett rám.

- Laraa! Ugye nem haragszol hogy elfoglaltam ezt a helyet ? Olyan lassu voltál ~ vihogott mint egy hiéna a semmire kellő barátnőivel.

- Catrin ! Normális vagy? Majdnem nekünk jöttél! ~ kiáltok dühösen.

Hirtelen kiszáll a kocsijából Allison, oda áll Catrin és a barátnői mellé.

- Miről beszélsz Lara..? Te vagy aki nem tud vezetni és mégis kocsiba ülszveszélyeztetve a barátaid életét. Liemnek talán nem hozzám kellett volna jönnie reggelakkor talán nem okoztál volna MAJDNEM balesetet ! ~ oktat ki nagyképűen.

Egy pillanatig szóhoz sem jutottam ... Miért szállt ki Catrin kocsijából? Mióta vannak joba ? Miért mondja hogy oda ment hozzájuk Liem ? Miért beszél így velem ?

- Allison ! Ne beszélj őrültségeket! Lara tud vezetni , nem ő hibázott hanem Catrin ! ~ áll ki mellettem Tracy .

- Tracy , ugye ? Hallottam már rólad egy két dolgot.. Úgy hallottam nem mindig voltál az ő ölebe csak miután a nevükre vettek téged kis szegény ártatlan árva kislány..~ sértegeti mintha lenne hozzá joga.

Nem bírtam tovább hallgatni , a kezem magától mozgott...pofon akartam vágni de hirtelen valaki elkapta a kezem ....

Egymás nélkül 2.Where stories live. Discover now