Liem.
Lara üzenete feldühített, miért kér számon engem ? Nem voltunk együtt mikor a csók megtörtént! Válaszolók neki mielőtt ezért is megsértődik!
Baby..!
Komolyan ezzel zaklatsz ? Nem voltunk akkor együtt...Nem tudom miért ír ilyet neked Allison .. próbálj aludni, holnap beszélünk!!!Miután el küldöm le fekszek , reggel elmegyek Allisonhoz hogy megkérdezem miért írt egyáltalán neki üzenetet... A telefonom ébresztő órájára keltem fel nehezen, letusoltam elkészültem majd szóltam Jacknek hogy ma nem tudom be vinni őt a suliba . Útközben gondolkoztam mit mondjak neki ... Tegnap hozzám se szolt csak felpofozott... Pár perc múlva oda érek, kiszállok és felhívom..
- Halló? ~ szól bele álmosan
- Allison .. én vagyok az Liem .. ki tudnál jönni egy picit beszélni?
- Nem , Liem ! Menj el !
- Gyors leszek ! Pár percről van szó.. Ne csináld már..
- 5 percet kapsz ! Nem többet! Tartsd a nyelved a szádban a kezed a lábadnál és a farkad a helyén!
Rám nyomja majd pár perc múlva megjelenik egy köntösben.
- Mond ! ~ Utasit közben kerüli a szemkontaktust .
- Oke.. a lényegre török.. ~ kezdek bele , mire ő csak bólint. - Miért írtál este Larának? ~ teszem fel a kérdést és mutatom a telefonomon azt az üzenetet amit ő küldött neki.
Először csodálkozva nézi a képet majd forgatni kezdi a szemeit .
- Talán baj hogy bocsánatot kértem apu tegnapi gyerekes viselkedése miatt ? ~ néz rám azokkal a gyönyörű szemeivel .
Megrázom a fejem hogy nem baj .
- De ..Miért írtad neki hogy én mondtam hogy nem érzek iránta semmit amikor tudod jól hogy végig ő járt az eszembe..~ ismerem be .
Allison csodálkozva nézett rám.. Honnan is tudhatta volna...
- Lejárt az 5 perced , menj el vagy szólok apának! ~ csalódottan megy be a lakásba.
Mi rosszat mondtam ? Ezek a nők... Mind Lara miatt van ! Beülök a kocsiba majd elkezdek vezetni céltalanul. Kis idő múlva észbe kapok hogy mennyi az idő így a sulihoz vezetek, Lara tuti nem vár rám így felesleges elmenni hozzájuk. Anyám hívott így vissza hívóm hátha valami fontos .
- Drágám ! Reggel elég korán le léptél, köszönés nélkül! Tegnap mondtam neked hogy reggel elkéne hozd a gyógyszeremet, azért mentél el ?
Basszus.. teljesen kiment a fejemből...
- Igen anyu , már úton vagyok haza csak még elkelett intéznem valamit..~ hazudom .
- Rendben szívem , óvatosan vezess ! ~ rakja le .
Irányt váltok és elugrok anyám gyógyszeréért majd haza . Nem volt időm leülni enni , Jack már elment így sietnem kellett hogy időben be érjek. Rá nézek a telefonra hátha keresett Lara de , semmi . Ahogy a suli parkolójához érek látom hogy Lara , Tracy , Lili körbe állják Allisont , Catrint és a csatlósait. Leparkolok majd feléjük megyek amikor észre veszem hogy a barátnőm kezet emel Allisonra, időbe oda érek és megragadom . Allison kétségbe esett arca feldühített, hogy mer kezet emelni Lara ???
- L-Liem..? ~ fordul hátra. - Liem , ez fáj! Engedj el ! ~ szól rám és a kezét próbálja elhúzni.
- Lara ! Te ... megakartad ütni Allisont ?! ~ teszem fel a kérdést neki.
- Ez.. Nem teljesen az aminek lá..~ kezd el hazudni .
Hogy mer hazudni amikor láttam?
- Lara ! ~ üvöltök rá. - Ne hazudj amikor láttam! Hogy lehetsz ennyire kicsinyes és beképzelt? ~ nézek rá mérgesen.
Körülöttünk az emberek minket néztek, Lara értetlenkedve nézett rám majd a szemei könnyekkel teltek meg . Lehajtotta a fejét aztán Allisonra nézett majd végül rám. Kirántotta a kezét a szorításomból, hátrálni kezdett a kezét fogva majd sarkon fordult . Tracy és Lili mérgesen meredtek rám majd követték őt.. Lara beült a kocsijába a lányokkal együtt majd elhajtott...
YOU ARE READING
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...