Tao.
Korán fent voltam reggel , így hamarabb is indultam suliba . A kocsiból kiszállva körülnéztem és megpillantottam Larát és a lányokat, ők is most érkeztek. Intek feléjük és megindulok de, ahogy észre vesz egyből beindul a suliba . Mi baja lehet?... Talán.. elképzelhető, hogy.. a kis videónk miatt van ? Mindegy is , az osztályban nem volt alkalmam szót váltani vele mivel ma jött újra először és mindenki körül zsongta.
- Jó reggelt ! ~ köszönt minket Mrs. Young . - Elérkezett a várva várt nap ! Aki esetleg otthon hagyta a kis filmjüket az számolhat a bukással! Ne is húzzuk az időt! Kezdjük el ! ~ tárja ki a kezeit .
Szerencsére nem mi vagyunk az elsők, eddig sok kis " filmet " mutattak be a többiek. Volt " csalódás " , " düh " ,
" család " , " szenvedés " és " boldogság " . Minket szólít a tanárnő, Lara a nagy levegőt vesz majd úgy jön ki.- Mi.. a .. " szerelmet " kaptuk .. Szeretnénk be mutatni nektek a kis filmünket, csak ne kombináljatok..
Egy új lány érkezik az osztályba, a tanár megkéri az egyik fiú tanulót hogy segítse a lányt, mivel a fiú lázadó így mindig keresztbe tesz a lánynak aki egyszer rá kérdez , hogy miért ilyen vele . A srác kineveti és azt feleli neki hogy mindenkivel ilyen, tanítás után erősen esni kezd az eső viszont a lánynak nincs esernyője és gyalog is van , mikor elindul haza a fiú meglátja őt, megkérdi hogy haza vigye e őt, a lány beszáll a kocsiba. Ahogy bekapcsolja az övet a blúza egy kicsit fel csúszik és a fiú véletlen meglátja a derekán a heget ami emlékezteti őt valakire . Rá kérdez tőle hogy szerezte , a lány elmondja hogy kiskorában sokat játszott a szomszéd fiúval és egyszer fára másztak de ő megcsúszott és le esett, a srác felismerte az első és egyetlen szerelmét így... megcsókolta... Ennyi . ~ hadarja el gyorsan majd elindítja a videót és vissza ül a helyére.Mindenki döbbenten nézi a végén mikor a csók elcsattan mindenki össze súg.
- Liem , milyen érzés? ~ kérdi Allison nevetve.
- Mi ? Szerinted a filmekbe mindenki szingli ? Mellesleg ... nem vagyunk már együtt.. te törődj a magad dolgával! ~ szól rá felháborodottan. - nekem tetszett ! ~ teszi hozzá.
YOU ARE READING
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...