Lara.
Mivel késő este érkeztünk így csak egy szobát tettünk rendbe és miután vissza érkeztünk a boltból úgy döntöttünk , hogy bele matrózunk egy kicsit a medencébe úgyhogy elmentem letusolni. Az a szerencse ,hogy ebbe a nagy házban négy szoba van és mindegyikhez tartozik egy egy fürdőszoba is . Míg tusoltam az a hitetlenül jó csók jutott eszembe de, gyorsan magamhoz tértem mert Teo kopogását hallottam.
- Minden rendben ? ~ kérdi az ajtó túloldaláról.
- Igen , mindjárt kész vagyok ~ kiáltom kifelé.
Elzárom a vizet majd a törölközőért nyúlok, felkötöm a hajam kontyba és felveszem a bikinim majd a köntöst és már megyek is . Tao már a medencébe várt rám kezében két pezsgős pohár volt.
- Waoo... Lara te..eszméletlenül szép vagy ~ pislog rám nyitott szájjal.
- Minden lánynak ezt mondod ? ~ viccelődők vele .
- Naaa , ez most nagyon fájt ~ kap a szívéhez viccesen . - A múltban...rossz fiút játszottam de..egyik sem ér a nyomodba valamint egyik iránt sem éreztem semmit ! Az a fajta fiú voltam aki bulizott minden nap és minden este más lányt hódítottam el és csináltam a hülyeségeket mert a szüleim csak akkor figyeltek rám de...mióta eljöttem más lettem. ~ kóstol bele a pezsgőjébe.
- Oh...és mitől változtál meg ilyen könnyen és hamar ? ~ kérdezem tőle.
A poharamért nyúltam és én is bele kortyoltam csak hogy leplezzem a csalódottságomat.
- Tudod.. ez egy elég jó kérdés... Mikor először megláttalak a szakadó esőben mikor Liem miatt sírtál..azt hiszem akkor változott meg bennem valami... A lányok akikkel eddig dolgom volt..ők mind tudták, hogy nem akarok hosszú távú kapcsolatot és ez rendben is volt , értem sose sírt senki ezért kicsit irigy voltam rá ~ neveti el magát majd ismét iszik egy kicsit és közelebb jön hozzám - ahogy egyre közelebb kerültem hozzád úgy változott meg a viselkedésem, ott akartam lenni veled minden percben , hogy vigyázzak rád, hogy megóvjalak és vigasztaljalak...kihoztad belőlem azt az oldalamat amiről nem is tudtam ,hogy létezik...Mond te nem tartod kicsit se furcsának, hogy mindig úgy estünk egymásra " véletlenszerűen " ? Mindig viccesnek tartottam amikor valaki a sorsról beszélt meg a végzetről. Lara Shmit elvarázsoltál ~ ér az arcomhoz gyengéden.
Úgy érzem ez nem lehet a valóság ez ahoz túlságosán szép, mivan ha felkelek és ez az egész tényleg csak egy álom lesz? Leteszem a poharam és közelebb lépek hozzá, annyi mindent tudnék neki mondani de nem teszem...helyette inkább megcsókolom.
ESTÁS LEYENDO
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...