87. Allison féltékeny

532 30 0
                                    

Liem.

Szünetben próbáltam kerülni Norat, mikor megláttam nem akartam elhinni ,hogy az új csaj ő lesz..

- Tao nem kellett volna kiállnod mellettem ~ mondom a legjobb haveromnak .

- Te is ezt tetted volna sőt
bosszút álltál miattam és
szerintem azért van be gőzölve
rád Holt . ~ mondja nevetve
- amúgy ismered az új csajt ? ~ kérdi kíváncsian.

- Helló szép fiú! ~ hallom a hátam mögött a hangját... a francba ! - miért érzem úgy,  hogy bujkálsz előlem? ~ kérdi tőlem - Nem akarsz bemutatni a barátaidnak? ~ teszi a kezét a vállamra és az ujjával a nyakamat cirógatja.

Érzem ahogy a vérem felpezsdül,  a szívem hevesebben ver..

- Ő itt Nóra.. ők a barátaim.. Tao Huang a barátnője Lara Shmit , a testvére Ethan és Tracy Shmit valamint Ethan barátnője Amy Rodriguez . Na nekem mennem kell ...~ mutatom be őket majd próbálok elszökni.

- Ne olyan gyorsan szép fiú! ~ ragadja meg a a kezem Nóra.

- Miért érzem úgy, hogy a mi Liemünk tényleg az új lány elől próbál elbújni? ~ kérdi Ethan nevetve .

- Az eljegyzési partin..ismertem meg őt kicsit részeg állapotomba,  oke ? Mostmar mehetek vagy azt is mondjam el nekik ami utána történt? ~ rántom el a kezem .

- Ajjaj.. szerintem menjünk ~ veszi a lapot Tao és elhúzza a többieket.

- Miért vagy dühös? Nem azt mondtam ,hogy mond el nekik mit csináltunk csak nem sínetek senkit és gondoltam bemutathatnád a sulit . ~ jön utánam.

- Aha ,oke . ~ nem tudom miért viselkedek ennyire hülyén.

Talán mert tegnap tényleg azt hittem akkor látom utoljára..nem akartam bunkó lenni így bemutattam a sulit neki . Épp a tornateremnél voltunk mikor Allison megjelent és levegőnek nézte Norat majd neki ment szándékosan aki persze nekem esett .

- Hé! ~ szól Allisonra . - neked szólok! Nem tudom mi bajod van vagy mindenkinek neki szoktál - e menni de kérj bocsánatot! ~ áll meg előtte.

- Hozzám beszélsz? ~ játsza a hülyét

Mindenki ránk figyelt vagyis inkább rájuk de ez sem zavarta Allisont ugyanúgy játszotta magát ahogy szokta.

- Mivel te jöttél nekem ezért igen ,hozzád! ~ teszi keresztbe a kezét Nora .

- Biztos útban voltál vagy
nem láttalak, nem fogok
bocsánatot kérni kis csillag! Enyelegjetek tovább csak
nyugodtan .
~ néz rám majd hátat fordít.

- Allison ! Kérj bocsánatot az új lánytól! Mindannyian láttuk, hogy szándékosan neki mentél. Csak nem féltékeny vagy ? Liem az iskolát mutatja be Nórának~ állja útját Lara .

- Nocsak , Lara személyesen! Tudod mit bánok? Azt ,hogy nem tudtalak titeket jobban szét választani! Miután megaláztatok a szüleim úgy néznek rám mintha egy ribanc lennék de mindketten tudjuk ,hogy kettőnk közül te vagy az és nem én! Először Liem majd Jacob aztán Liem és most Tao , na Lara ki lesz a következő? ~ kezd el kiabálni vele 

Egymás nélkül 2.Where stories live. Discover now