Lara.
Mit képzel ez az örült csaj magáról? Hogy tudott egyáltalán hozzá nyúlni Liem?
- Mi ez a kiabálás kora reggel? ~ jön le Aiden és Arielle.
- Ha hamarabb fent lettél volna akkor olyannak lettél volna szemtanuja amitől még az életkedved is elment volna ~ vesz mély levegőt Ethan .
- Érthetőbben mondjad már ~ ásít Aiden majd önt magának és Ariellenak kávét.
- Te akartad... Allison a semmiből megjelent előttünk egy olyan fürdőruhában amiből mindene kint volt, gusztustalan egy látvány volt ... Tao sógor rá szolt, hogy nem kurva barlangba van és senki nem kíváncsi az ocsmány testére amitől Allison begőzölt és elé állt követelve hogy kérjen bocsánatot tőle...gondolhatod mi volt a reakciója..~ vakarja meg a fejét Ethan , mire Aiden elemelte a bögrét a szájától és neki is ugyanúgy jött ki a kávé mint Taonak.. annyi különbséggel, hogy a bátyám előtt nem állt senki... - Igen.. pont ugyan ez volt csak ő szembe köpte a csajt aki felpofozta majd a mi kis húgunk megmondta neki a magáét és Liem is rákiabált aztán elment szerencsére ~ neveti el magát.
- Még jó hogy nem láttam...de így is borzasztó! Minek mondtad el te hülye! ~ törli meg a száját Aiden.
- Hé! Mit mondtál?! Te voltál rá kíváncsi! Add meg a tiszteletet ! Egy perccel idősebb vagyok nálad! ~ viccelődik Ethan .
- Elég már! Liem ez így tényleg nem lesz jó.... beszélned kéne vele normálisan ~ fordulók felé.
- Oke ..~ feleli majd utána megy .
- Valaki éhes? ~ kérdem nevetve.
- Jó reggelt ! Mi a reggeli ? ~ jön
Jack is a konyhába.- Drágám..attól tartok egyedül eszel ma..nekünk elment az étvágyunk ~ mondja neki Tracy .
Mivel nagyon kíváncsi volt Jack a miértre így elmeséltük neki is hogy mi történt..ő köpés helyett majdnem megfulladt...
- Remélem most boldog vagy kicsi Lara ! Elmegyek és hagylak titeket szórakozni! Ne feledd ,hogy itt még nincs vége! Érezzétek jól magatokat addig amíg tudjátok! ~ mondja Allison majd a táskájával együtt távozik.
- Hűha...mégis mit tudna ő tenni ? ~ nevetem el magam .
A nap további részében próbáltuk jól érezni magunkat , röplabdáztunk , csocsoztunk filmet néztünk de...nem hagytak nyugodni a szavai...Lementünk medencéhez mivel odakint esni kezdett. Nagyon furán éreztem magam... rá nemsokra kiabálást hallunk fentről ezért kiszállunk Taoval a medencéből, magunkra kapjuk a köntöst és rohanunk fel. Mikor meglátom Tao apukáját hirtelen elakad a lélegzetem...szóval erre értette Allison ,hogy érezzük jól magunkat ameddig tudjuk... Nem volt egyedül, volt vele hat öltönyös férfi is az egyik Liemet fogta le a másik Ethant a harmadik Aident és a negyedik Jacket..
YOU ARE READING
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...