68. Akarom őt..!

603 29 0
                                    

Lara.

Akarom őt,  mindennel jobban ! Az ölében visz ki a medencéből egyenesen a szobába majd óvatosan az ágyra tesz . Tudom , érzem hogy ő is akarja de , azt is érzem, hogy nem biztos benne .

- Lara..biztos ezt szeretnéd?~ Kérdi tőlem zihálva .

- Igen.. ~ válaszolom majd
ismét csókolni kezdem .

Sose voltam biztos ennyire , más mint mikor Liemmel voltam vagy Jacobbal. Nyakamat csókolja finoman amitől mégjobban beindulok majd lentebb halad és a mellemmel játszik a nyelvével. Végigcsókolta combjaimat, majd forrón belenyalt a puncimba , nem bírom vissza fogni magam . Rámászok és vadul csókolom majd olyat tettem amit nem igazán szoktam...elkezdtem szívni a nyakát annyira be vagyok indulva és úgy veszem észre ez neki is tetszik...nem bírja ő se vissza fogni magát, felhúz egy gumit majd  hirtelen belém hatol amitől úgy érzem már nem a földön járok...

- Olyan forró vagy és ááh ~ nyögi miközben rajta ülök.

Hamar elment,  nem hibáztatom mert élveztem minden egyes percét, oda bujok mellé és megölelem.

- Hahoo,  megjöttünk! ~ hallom a
bátyám hangját kintről.

- Mindjárt megyünk! ~ kiáltom ki majd megcsókolom Teot .

- Szeretnél letusolni...velem ? ~ mosolyog rám.

Bólintok és megindulunk a fürdőbe együtt. Beállunk a tusoló alá mindketten és megnyíltom, közelebb jön hozzám,  megcsókol és nem érdekli hogy a víz megvan nyitva . Olyan mintha esőben csókolóznánk persze nem egészen...

- Tudod..én sokkal tovább szoktam bírni..de , te annyira voltál és úgy kívántalak hogy nem bírtam tovább ~ neveti el magát miközben a mellemet mossa a tusfürdővel.

- Ne mentegetőz , élveztem ! ~ mosolygok .

Gyorsan letusoltunk ,hogy ne várjanak sokáig a többiek ránk,  én még hajat is mostam majd felöltöztünk és kimentünk. Döbbenten látjuk, hogy Liem is ott van velük valamint Allison is.

- Hűha.. mit jelentsen ez ? ~ nézek a testvéreimre.

- Még tart a legjobb haverom születésnapja nem ? Rég volt ,hogy személyesen fel köszönthettem ~ válaszol Liem majd a szeme Tao nyakára tévedt- de látom ezt az ajándékot nem tudom felülmúlni ~ mondja keserűen.

Basszus a nyaka...megfeledkeztünk róla ami nem csoda...

- Azért utaztál ennyit és pont vele ,hogy felköszöntsél? ~ nevet Tao

- Nem teljesen.. egyikőtök se vette fel a telefont így muszáj volt utaznunk...apád ide tart , gondoltam szólok ne érjen váratlanul ~ vonja meg a vállát.

- Minek jön ide ? ~ kérdi tőle érthetetlenül Tao

- Nem tudom a részleteketanyád nekem szolt.. azt mondta holnap reggel indul ide ~ válaszolja neki .

- Most mi legyen hugi ? ~ néz rám Ethan

- Szerintem reggel menjünk el...van egy hajónk is nem ? Igaz nem tudjuk vezetni.. vagy csak menjünk vissza? Foggalmam sincs ...~ tényleg nem tudom , ez most olyan gyorsan jött..

- Rendben akkor takarodó reggel átbeszéljük,  ti aludhatok a nappaliba ha az ~ karolja át Amyt és elindul a szobába.

Hoztunk nekik párnát és takarót és mi is bementünk a szobánkba lefeküdni.

Egymás nélkül 2.Where stories live. Discover now