Lara.
Tényleg hálás vagyok neki, ő mindig ott van amikor szükségem van rá. Egyre inkább azt veszem észre, hogy mellette biztonságban érzem magam , valamint lenyugszom ha mellettem van , nem úgy mint Liem mellett... Szabad egyáltalán így éreznem? Mármint senkinek nem tartozom magyarázattal de mégis... Papa adott egy gyors talpalót még a szobámba de azért remélem nem viszem túlzásba a hajolgatást...Csendben ülök és várom, hogy Tao vissza jöjjön, azt mondta siet csak letusol gyorsan .
- Lara , maradsz ebédre vagy esetleg van más programotok ? ~ kérdi izgatottan az anyukája.
- Ha nem zavarok akkor maradok ~ mosolygok rá.
- Ugyan , miért zavarnál minket ? ~ kérdi az apja .
- Hagyjátok, nem látjátok hogy zavartban van ? ~ jön oda Tao.
Tényleg gyors volt...pont ahogy mondta...
- Nincs semmi gond , egy picit zavartban vagyok de , hamar elmúlik ~ mosolygok rájuk.
- Lara beszélhetünk? ~ jön oda
hozzám.- Persze ~ válaszolom majd követni kezdem .
Leül az ágyára majd mély levegőt vesz , kicsit fura..
- Mond..érzel valamit irántam? Tudom ,hogy őrültség főleg, hogy ilyen hirtelen teszem fel a kérdést...~ néz rám
-Mi ? Ez valóban őrültség Tao! ~ akadok ki egy kicsit .
Honnan jött ez neki? Vagy esetleg adtam rá okot, hogy ezt higyje ? Neeeem az lehetetlen ...
- Ugyan ...Nem kell hazudj..de , ha nincs így akkor vedd úgy ,hogy megsem kérdeztem ~ jön oda hozzám.
Hirtelen hátrálni kezdek ahogy ő egyre jobban közeledik felém, mindaddig amíg a falhoz nem érek...
- Mond azt ,hogy nem érzel irántam semmit, egyáltalán semmit és akkor hagylak elmenni ~ mondja miközben a számat nézi..
- Én...én..Nem tudom ezt mondani...Nem tudom ,hogy mi az amit pontosan érzek ha veled vagyok ...~ harapok bele az ajkamba
Nem szolt semmi csak óvatosan az arcomhoz ért és megcsókolt..ez a csók..más mint eddig.. fogalmam sincs miért de , nem bírom abba hagyni...érezhetek így? Beletúrok a hajába és átengedtem magam a szívemnek. Tudom ,hogy abba kell hagynom..csak nem bírom..
YOU ARE READING
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...