Tao.
Minek hozta magával ezt a bolond lányt Liem ? Tudja jól, hogy senki nem kedveli de mégis elhozta..
- Tesó jobb lesz ha száj kosarat teszel a csajodra mert a végén még valaki megsérül ebbe a két napba ~ szólok Liemmel majd felállok és a barátnőm után megyek .
Lara gyors léptekkel halad vissza így utána szaladok .
- Lara várj már! ~ ragadom meg hátulról a kezét és magamhoz húzom, szorosan átölelem. - Ne sírj kérlek, én legszebb csillagom . Tudod ,hogy direkt csinálta...ne is figyelj rá, hallod ? ~ vigasztalom majd felkapom és úgy viszem be a házba.
Egészen a szobáig vittem majd az ajtó előtt letettem és letörölgettem a könnyeit. Fáj így látni őt, mindig rossz volt mikor sírt de , most valahogy rosszabb...
- Köszönöm, hogy itt vagy nekem ! Tisztában vagyok vele ,hogy csak provokálni akar de ha arra gondolok ,hogy miatta ütött meg Liem....félek, hogy te is ...lehet..hogy ~ tudom mitől fél de nem akarom hogy végig mondja .
Ezért megcsókolom, én nem vagyok olyan mint Liem és én neki hinnék nem másnak.
- Ne beszélj butaságokat, én mindig veled leszek ha te is ezt szeretnéd! Én csak benned hiszek és nincsenek kételyeim veled kapcsolatban ~ mosolygok rá.
- Ne..ne ígérj olyat amit lehet nem tudsz betartani ...boldog vagyok mert itt vagy velem , nekem . Ott voltál mindig mikor egyedül éreztem magam , amikor bajban voltam, amikor sírtam...a jövő még kételyes, nem tudhatjuk mit hoz a holnap. Viszont azt tudom ,hogy bármi is történjen nem engedlek el ! ~ néz rám a csillogó szemeivel .
Átölelem jó szorosan , a többiek épp akkor jöttek meg kivéve Allisont és Liemet .
- Hugi.. szard le azt a csajt ! Ne vegye el a kedvünket! ~ jön oda Ethan .
- Igaza van Ethannak, tudod hogy milyen undok és beképzelt! ~ mondja Tracy is .
- Nyugalom ! Semmi bajom , csak nem bírtam tovább elviselni őt...~ mosolyog rájuk.
- Liem most odakint ordibál vele szóval szerintem ez nem fog többet előfordulni ~ simogatja meg a fejét Aiden.
- Tényleg? ~ pislog rá nagyokat.
- Igen ! Megmondtam neki ,hogy nincs joga így beszélni veled! Nem vagyok kisgyerek és ő nem az anyám, ha engem valami zavar akkor szólok... valamint azt is mondtam neki ha nem tetszik valami haza is mehet ! Így van Allison ?! ~ Liem hangjában hallani a szomorúságot és a dühöt is és ahogy rá nézett a lányra a szemei szinte szikráztak.
- Ja.. Bocs Lara ! Nem fog mégegyszer előfordulni! Ne aggódjatok, holnap délután már itt sem vagyok ! ~ mondja búnkon.
Nem szólunk semmit de , a szemit látva biztos vagyok benne ,hogy sírt valamint nem fogja abba hagyni és tovább fogja csesztetni Larát.
YOU ARE READING
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...