Lara.
Eltelt két nap mióta...utoljára láttam őt. Hiába hívom és hiába írok is neki , sőt el is mentem hozzájuk de..hiába. Holnapután lesz az esküvő és én mégis úgy nézek ki mint egy roncs.. teljesen kivagyok készülve.
- Lara ,kicsim ! Vendéged van. ~ nyit be anya hozzám.
- Tao az ? ~ pattanok ki az ágyból gyorsan .
- Csak én vagyok az ... ~ jön be Liem .
Pillanatnyi reményem és boldogságom eltűnt..vissza másztam az ágyba.
- Nem zavarlak sokáig csak..pár perc ~ húzza oda a széket az ágyamhoz.
- Miért jöttél Liem ? ~ fogom fel a hajam .
- Tudom ,hogy haragszol rám és meg is értem..~ kezd bele a magyarázkodásba.
- Haragszom ? Megérted? Te hoztad magaddal Allisont és ő tett tönkre mindent! ~ fordulók felé mérgesen.
- Igen, így volt . Sajnálom! Nem ezt akartam ! Tao...megkért, hogy vigyázzak rád és úgy is fogok tenni ha tetszik ha nem ! Nézz magadra ... nem örülne neki ha így látna téged. ~ mutat rám.
- De nincs itt ! Nem láthat vagy talán elfelejtetted ?! ~ sirom el magam .
- Ne beszélj baromságokat! Nem felejtettem el ! Szedd magad rendbe most! ~ utasit engem.
Igaza van de nehéz...pár perc múlva erőt veszek magamon és bemegyek a fürdőbe letusolok , rendbe teszem a fejem majd vissza megyek az ágyamba.
- Így megfelel ? Boldog vagy ? ~ kérdezem tőle.
- Nem teljesen ... nem ok nélkül vagyok itt ... megkért , hogy jöjjek el hozzád...~ nyújtja felém a telefonját.
Értetlenkedve nézek rá majd a telefonjáért nyúlok és megpillantom őt...a szívem gyorsabban kezd el verni .
- T..tao?
- Szia Csillagom ! A szemeid...
- Bele ment valami , nem sírtam! Tényleg nem !
- Nincs sok időm...anya telefonja
van nálam és apám ellenőrzi a hívásokat...kínaban vagyunk ,
annyiszor próbáltam neked jelezni de sajnos nem bírtam..- Semmi baj...
- Nem tudom mikor megyünk
vissza vagy hogy egyáltalán vissza megyünk e de kérlek egyél rendesen , ne sírj és legyél a családoddal hiszen nemsokára esküvő lesz nálatok. Apám jön szóval mennem kell de tudd hogy szeretlek ! ~ küld csókot majd kinyomja.Kellett egy kis idő míg felfogtam amit mondott nekem...
- Kinyírlak Liem Taylor ! ~ esek neki mérgesen.
- Ne csináld már Laraa ~ pattan fel a székből.
- Mióta beszélsz vele ?! Ha ??? ~ kérdem tőle idegesen .
- Nem olyan rég..talán egy napja azt hiszem ..~ szalad ki az ajtón.
- Liem Taylor ! Azonnal állj meg ott ahol vagy ! Ne menekülj! Még nem öltelek meg ! ~ szaladok utána. - Fogjátok meg ! ~ kiáltok lefelé.
- Lara ne csináld már...nem szólhattam neked mert akkor az apja rá jött volna , meg kellett várjam a megfelelő pillanatot ... ~ magyarázkodik
- Most az egyszer élve elmehetsz ...~ fordulók meg és megyek vissza a szobámba.
ESTÁS LEYENDO
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...