Lara.
A napok egyre gyorsabban telnek , bármelyik nap megtudhatjuk kit hova vettek fel..annyira idegesítő a várakozás... Az osztály kirándulni megy négy napra Tao apukájának jóvoltából és nem is akárhova...kínába. Fogalmam sincs mit pakoljak össze, hideg lesz vagy meleg ?
- Laraa itt van Tao ! ~ kiabál fel apa
Abba hagyom a pakolást és rohanok le a lépcsőn és egyenesen a nyakába ugrok .
- Na de kislányom! Kérlek! ~ szól rám apa . - Tao ! Vacsorára érjen haza , szeretnénk együtt enni és átbeszélni pár dolgot a holnapi indulásotok előtt! ~ mondja majd elkezd telefonálni.
- Értettem! Na gyere menjünk ~ csókol meg majd kimegyünk a kocsijához.
Tegnap megbeszéltük, hogy ma állatkertbe megyünk a többiekkel, Liemmel , Norával és Tracyvel akik már Liem kocsijában ültek. Kiskoromba voltam utoljára ott és persze akkor se sokáig mivel sírva fakadtam amiért egy majom megfogta a kezem...ezért is csodálkoztak a szüleim amikor megtudták hova készülünk menni... Megvettük a jegyeket és kaptunk egy térképet is .
Ahoz hogy mindent betudjunk járni kényelmesen nem most hanem reggel 7 kor kellett volna jönnünk mivel elég nagy. Mélyen legbelül azért imádkozom, hogy a majmokat hagyjuk ki ami azért vicces mert már nem öt éves vagyok... Akárhova nézek itt is ott is látok majmot , csimpánzt, gorillát és társaikat így lehetetlen kikerülni őket.
- Lara ,minden oke ? ~ kérdi Tao miután csak állok egyhelyben .
- Persze csak le vagyok nyűgözve hogy milyen sok fajta majom van na menjünk mert vacsorára haza kell érnünk ~ válaszolom mire mindenki hangos nevetésbe tör ki .
- Ne aggódj szerelmem , nem hagyom hogy bármelyik elkapjon ~ suttogja a fülembe.
Ez a kis kiruccanás azért lett megtervezve ,hogy ne az egyetemi felvételin járjon állandóan az eszünk hanem szórakozzunk is . Tényleg jól éreztem magam , sokat nevettünk és hülyéskedtünk és nem is olyan borzasztóak a majmok sem...volt egy panda amelyik nagyon hasonlított Taora és vettem az ajándékboltba két panda plüsst amiből az egyiket oda adtam neki a másikat magamnak vettem . Ránéztem az órámra és láttam, hogy idő van így szóltam a többieknek majd haza indultunk mielőtt apám teljesen ki nem akad ránk. Szerencsére vacsora előtt haza értünk .
- Reggel találkozunk ~ csókol meg Tao.
- Igen , nekem még össze is kell pakolnom...később még felhívlak jó? ~ adok egy csókot én is neki majd megfogom az új kis barátomat, panda urát az az Tao 2.0.- át és Tracyvel együtt bemegyünk a házba.
YOU ARE READING
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...