77. Nemsokára ismét láthatom

521 31 0
                                    

Tao.

Sztrájkolok..nem eszek és nem is állok szoba vele . Mióta elhozott ezt teszem mert szeretem Larát! Anya aggódik apa pedig nos... nem vesz tudomást a sztrájkomról. Akárhova megyek két ember követ,  lehetetlen lerázni őket. Elegem van ,hogy tönkre teszi állandóan az életem!

- Tao..fiam kérlek egyél már! Rosszul fogsz így lenni ~ fogja meg a kezem anya .

- Kibírom! Nem eszek , nem is akartam eljönni ebbe a szar étterembe! Ha éhen halok is már megérte! Nem lesz örökös igy se úgy se ~ nevetem el magam .

- Elég ebből! ~ csap az asztalra apám- Viselkedj ! Ne hidd hogy megsajnállak és engedem, hogy azt tedd amit akarsz ! Néz ide ha hozzád beszélek és állj neki enni ! ~ kiabál rám.

- Nézd anya , az emberek most
láthatják milyen ember is valójában
az apám! Remélem nem sokáig
leszünk itt , zavar hogy mindenki
minket néz~ ásítozom.

- Hagyod ,hogy így viselkedjen velem a fiad ? ~ csap ismét az asztalra .

- Drágám! Mindenki minket néz! Hagyd ezt abba mostmár! ~ emeli fel a poharát.

- Az istenit ! Te hálátlan gyerek ! Átfogód venni a céget ha tetszik ha nem ! ~ hajol közelebb hozzám.

- Anya , szerinted mennyire leszek képes tönkre tenni apám cégét? Vagy mennyire fogják szemmel nézni, hogy diplomám sincs , egyetemre se jártam? Így biztos vagyok benne ,hogy hamar tönkre fogunk menni ~ nevetek ismét.

- Ki beszél itt arról hogy nem mész egyetemre te hülye gyerek ! Nem vagyok bolond , tisztában vagyok vele hogy mi lenne ha tanulatlanul vennéd át a helyemet ! Jövőre egyetemre mész és ahogy végzel ott egyből átveszed a céget! ~ iszik egy kis bort.

- Akkor vissza megyünk? ~ kérdem lelkesen

- Ne örülj annyira ! Nem lesz egy perc szabadidőd  sem hogy azzal a lánnyal legyél! Holnap este utaztok vissza nekem még van pár dolgom amit el kell intézzek! ~ folytatja az evést.

Anyámra nézek aki halványan rám mosolyog és a szemével az étel felé néz hogy egyek már de tényleg nincs étvágyam. Vissza mentünk a házba és elkezdtem csomagolni , apa nem adta vissza a telefonom se a gépem és mivel otthon volt így anyáét se bírtam elkérni. Végre újra láthatom őt!

Egymás nélkül 2.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz