Lara.
Az ébresztőm csörgésére kelek , most először boldog vagyok amiért hallom a csörgést. Az utolsó évem jön, jövőre pedig egyetem . Nem akarok nagyon előre gondolkodni , kicsit félek a jövőtől...Tao egyetem után átveszi az apja vállalatát Kínában ami azt jelenti ,hogy bizonytalan jövőnk lesz... De ez a jövő és tudjuk a jövőt mi alakítjuk a sorsunk kovácsa mi magunk vagyunk ! Ez az év más lesz mint a többi, igen érzem! Az esküvő után sok minden történt, sok harcot vívtunk Tao apukájával, hogy együtt lehessünk. Elkezdtem a kínai kultúrát tanulmányozni a nyelvet tanulni a hagyományokat jobban megismerni csak hogy elfogadjon és méltónak találjon a fiához. Időben keltem , gyorsan elkészültem és ettem pár falatot majd rohantam ki hogy megcsókolhassam őt, aki reményt sugároz felém aki megvéd és ott van mellettem ha kell.
- Indulhatunk végre? Vagy még gyereket is akartok csinálni előtte? ~ ül be a kocsiba Tracy .
Kicsit morcos és másként áll ehez az évhez ami nem csoda... ebbe az évben nincsenek csere diákok így Jack sincs.. Ha szerencsések akkor mindketten ugyan arra az egyetemre fognak járni és akkor ismét a régi lesz Tracy is .
- Igen , mehetünk és nem még nem tervezünk gyereket csinálni ~ nevetem el magam - ne legyél ennyire elkenődve hugi ez az év az utolsó évünk. ~ szállók be Tao mellé.
Tudom ,hogy rossz neki hogy nincs vele akit szeret ezért minden percben probalom őt felviditani . Leparkolunk a suli parkolójába majd kiszállunk és csinálok egy közös képet velük az utolsó évünk első napjaként. Amy is csatlakozik Ethannal aki direkt megbukott csak, hogy a barátnőjével együtt végezhessen. Belépünk a terembe ahol Liem már várt minket , leültünk a szokásos helyünkre amikor Allison belépett a terembe . Olyan volt mintha egy kicsit meghízott volna de mégis sápadt volt. Persze nem igazan foglalkoztam vele , az összes órán buzgón jegyzeteltem és alig vártam hogy vége legyen az első napnak ,hogy Taoval lehessek .
YOU ARE READING
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...