66. Meglepetéés

558 29 0
                                    

Lara.

Nem hiszem el ,hogy anyáék tényleg ennyire nem bíznak bennem! Mindegy..nem ronthatják el a kedvem , nem engedhetem..

- Nos..egy szobát takarítottunk ki szóval takarítsatok ki magatoknak a szobákat ~ nézek a többiekre majd bemegyek a szobába.

Megcsinálom az ágyat és veszek elő magamnak ruhát,  Tao bejön a szobába és átölel amitől egyből megszűnik a haragom .

- Ne haragudj...Nem gondoltam ,hogy ez lesz , mellesleg nagyon Boldog Születésnapot! ~ csókolom meg .

- Nem haragszom , ez a
legszebb napom és a legboldogabb születésnapom Lara ! Boldog vagyok ,hogy veled és a családoddal tölthetem! ~ mosolyog rám

- Én most elmegyek tusolni aztán majd kitaláljuk mit csináljunk ~ fogom meg a ruháimat.

Gyorsan le fürödtem és elkészültem aztán csatlakoztam az újonnan érkezőkhöz míg Tao is el nem készült.

Boldog Születésnapot tesoo! ~ kiáltják a testvéreim egyszerre majd a többiek is felköszöntik őt.

- Köszönöm srácok! ~ neveti el magát .

- Ti most akkor jártok? ~ mutat ránk Ethan .

- Igen ,azt hiszem ~ válaszolja
helyettem Tao

- Ha kipakoltatok és rendbe tettétek a szobákat akkor szerintem elmehetnénk reggelizni ~ iszom meg a reggeli kávémat.

- Ez remek ötlet! Na menjünk is ~
kapja magára a táskáját Tracy .

Kerestünk a közelben egy kis éttermet és míg vártunk a reggelire addig megbeszéltük ,hogy mit csináljunk a nap további részében. Nem is volt olyan szörnyű mint ahogy gondoltam először. Titokban megbeszéltem a többiekkel, hogy amíg a srácok lefoglalják Taot addig a lányokkal elmegyünk venni egy tortát neki . Nehezen de végül sikerült kiválasztani egyet majd vissza mentünk és írtam a srácoknak ,hogy most már jöhetnek.

- Hé,  srácok! Biztos minden rendben a lányokkal? ~ kérdi Tao a fiúktól.

- Meglepetés!! ~ bújjunk elő egyszerre a csajokkal .

- Mi?? Na neee , ez komoly ? ~ néz ránk boldogan és  csodálkozva. - Úristen..  köszönöm srácok de , legjobban neked Lara ! ~ csókol meg szenvedélyesen.

Olyan boldog vagyok és egyszerűen el sem hiszem ,hogy annyi rossz dolog után most igazán boldog vagyok . Tao elfújja a gyertyákat majd koccintunk egy pohár pezsgővel. Előveszem a telefonom ,hogy készítsek pár képet majd hirtelen egy ismeretlen szám jelenik meg a kijelzőmön. Kimegyek ,hogy halljak is valamit majd felveszem .

- Háló? ~ szólok bele

- Mrs. Shmit ne haragudjon a késői zavarásomért! Mr. Huang vagyok és a fiamat keresem .

- Oh.. Mr. Huang .. honnan tetszik tudni a telefonszámomat?

- Nincs olyan dolog amit ne
tudnék kedvesem ! Átadná a
telefont a fiamnak kérem?
Tudom ,hogy önnel van Malibuba , úgyhogy kérem ugorjuk át azt a részt ,hogy fogalma sincs
merre van Tao .

- Én..én most nem tudom őt adni...kérem ne rontsa el a születésnapját.

- Lara..minden rendben van ? ~ kérdi a hátam mögül Tao.

- Tao..az apukád felhívott engem és..~ kikapja a kezemből a telefont és kikapcsolja a telefonom

- Ne haragudj ~ hajtsa le a fejét

- Ne butáskodj...Gyere inkább menjünk vissza ~ adok egy puszit az arcára majd megfogom a kezét és be megyünk.

Egymás nélkül 2.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora