6. New Orleansba utazás!

911 34 0
                                    

Mégis mi a fene  ütött belém? Egész úton haza felé ezen agyaltam . Otthon mindenki csomagja az ajtó mellett állt csak az enyém nem .

- Merre voltál? Kezdtem aggódni? ~ kérdi anyám  idegesen.

- Dolgom volt ~ felelem  és a szobámba megyek .

Lerakom a telefont az ágyamra és látom hogy írtak nekem .

- Köszönöm ezt az utolsó
Csodás egy órát. utat
~ írja Lara ..

Nem tudom erre  mit írjak..kössz? Vagy azt hogy kösz hogy megnehezíted az életem? Vagy talán hogy jó volt újra meg dugni ? Inkább nem írok semmit ... Megnyítom a másik üzenetem.

- Ugyan . Ne köszönd 😊
~ Allisont elfelejtettem
felhívni..

Sms helyett inkább felhívom, bár nem sok kedvem van beszélgetni de nem akarok bunkó sem lenni .

- Szia Allison . Ne haragudj hogy csak most hívtalak. Anyám elmondta hogy Charlie lelépett és kicsit kiakadtam amiért cserben hagyta anyámat. ~ a többit inkább nem mondom el neki ..

- Semmi baj Liem . Sajnálom hogy apukád elmenekült a problémák elől.. de holnap ne a durcás énedet hozd el ~ nevet a telefonba .

- Rendben.  De most le rakom,  össze pakolom a maradék cuccom . Majd reggel találkozunk.  Szia . ~ köszönök el tőle.

Amikor végeztem , le vittem én is a bőröndöm majd elmentem fürdeni. Lara testére gondoltam és a szájára...gyorsan ki kell törölnöm a fejemből! Korán kell kelni szóval jobb ha gyorsan alszom . Szerencsére fáradt voltam így sikerült hamar elaludnom . Reggel kicsit elaludtam így kapkodnom kellett, dudálásra lettem figyelmes , kinéztem és láttam hogy Allisonek már megérkeztek.

- Jó reggelt , gyertek bentebb . Mindjárt kész vagyunk ~ hallom anyámat ahogy kedvesen be hívja őket.

Körbe nézek mi az ami még kell majd le megyek a többiekhez.

- Sziasztok ~ intek oda nekik .

- Szia Liem ~ köszönnek rám kedvesen .

- Fiam , minden meg van akkor ? ~ kérdi anya izgatottan .

- Szerintem igen . ~ turok bele a hajamba és a bőröndök felé megyek .

Meg fogok kettőt és kiviszem a kocsiba a csomagtartóba majd vissza megyek a maradékért. Miután minden csomagunk a kocsiban van beülünk és elindulunk .

- Szótlan vagy fiam , minden rendben ? ~ szólal meg anyám egy idő után.

- Aha anyu minden oke . Miért? ~ nézek rá.

Próbálom tetetni hogy semmi bajom nincs de végig ő járt a fejembe... Megőrülök ha bele gondolok hogy többet nem érek hozzá..

- Az anyád vagyok ! Észre  veszem ha valami nincs rendben Liem ! ~ mosolyog rám miközben leszid.

- Kicsit álmos vagyok ennyi . ~ hazudom , pedig gyűlölök neki hazudni .

Látom rajta hogy nem hiszi el a kicsinyes hazugságom de nem erőlteti a témát.  Az út hátralévő részében próbálok nem Larara gondolni inkább a csodás utazásra. Néhányszor megálltunk az út során piheni és enni , egyik pihenőnél elővettem a telefonom és megnyitottam Lara üzenetét. 

- Elkell felejtselek Lara !  Remélem
Megérted... volt újra veled de
Ez semmin nem változtat! ~ elküldőm majd zsebre vágom a telefont.

Hamar reagált rá de inkább nem néztem meg , az út hátralévő részében anyám arról beszélt hogy mi mindent kell majd megtennie ha haza értünk.  Mikor végre megérkeztünk a gyönyörű városba alig vártam hogy lefeküdjek. Nagyon fáradt voltam és hosszú volt az út is .

- Hogy tetszik ? ~ mosolyog rám Allison.

- Jól néz ki tényleg,  de hulla fáradt vagyok ~ turok bele a hajamba .

- Ere vannak a szobáitok,  pihenjetek és reggel majd körbe vezetlek titeket . ~ feleli és elkísér minket a szobáinkhoz.

- Köszi.  Remélem nem gond hogy most nem megyünk sehová...~ nézek rá és próbálok kifürkészni az arcát.

- Van holnap is nap Liem . ~ válaszol nevetve .

Bólintok és becipelem a bőröndöket majd elfoglalom az ágyam.


Egymás nélkül 2.Where stories live. Discover now