86. Az igazgató asszonynál

520 29 0
                                    

Tao.

Reggel felvettem a lányokat suli előtt és együtt mentünk be . Tegnap hiába hívtam Liemet nem vette fel , nem bírtam elérni sem . A terembe mikor belépünk meglátom így megkönnyebbülök ez azt jelenti nem csinálhatott akkora nagy marhaságot..

- Tesó! Mi van veled ? Tegnap nem bírtalak elérni azt hittem történt valami ~ ülök le mellé.

- Mi..mi történt volna ? Csak nem volt kedvem hozzad ennyi az egész ~ neveti el magát- Le maradtam valamiről tegnap ? ~ kérdi tőlünk.

- Semmi érdekes nem volt , az ofő az egyetemekről beszélt valamint hogy lenne ha jövőre nem boldogítanánk persze nem így ~ válaszol neki Tracy .

- Foglaljon mindenki helyet ! Becsöngettek vagy talán süketek? Attól mert végzősök ugyanúgy önökre is tartozik az iskolánk szabályi! Mire várnak még? Huang ülj a helyedre ! ~ Allison apja semmit nem változott ugyanolyan bunkó mint volt..

A helyemre ülök azaz Lara mellé majd rá mosolygok a tanárúrra.

- Ez az osztály egyre rosszabb ! Mindegy ! Egy új diák jött pont a maguk osztályába! Jöjjön be ~ szól kifelé.

Bejön egy csaj aki egyenesen a legjobb barátomra néz majd rá kacsint , ránézek Liemre aki kicsit zavartban van és gyorsan elfordítja a fejét.

- Sziasztok a nevem Nóra Foks ~ mutatkozik be majd leül Liem mellé.

- Lara szerinted ismerik egymást? ~ kérdem a barátnőm .

- Nem tudom ~ válaszolja.

- Talán zavarom magukat ? ~ jön oda hozzánk Mr. Holt.

- Nem tanárúr,  elnézést kérünk! ~ mondja Lara majd rálép a lábamra jelezve ,hogy én is tegyem ugyanezt .

- Áu.. Úgy ahogy mondja ,
ne haragudjon folytassa csak ~ mosolygok és a lábamat fogom .

- Rendes magától hogy megengedi ! Mr. Taylor tudja hogy milyen óra van ? Sehol nem látok könyvet se füzetet na meg persze tollat se ! Menjen ki felé! Be íróm igazolatlannak ! A következő órámra felkészülten jöjjön! ~ szól Liemre .

- A saját lányát is kiküldi akkor ?
Mert ahogy látom az ő asztala is üres. Vagy ő kivétel? ~ kérdezem nevetve .

Egymás nélkül 2.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora