89. Nora és én

516 29 0
                                    

Liem.

Nem bírok neki ellenállni..lehetetlen ! Van benne valami..valami amitől teljesen megváltozóm, nem akarom hogy a csajom legyen de kibaszott jó vele a szex ! Neki döntöm az öltöző szekrénynek majd elkezdem vetkőztetni először a felsőjét veszem le közben vadul csókolom míg ő a farkamat szorítja...ááh..

- Tesó delutááá.. uh  bocsi már itt sem vagyok ~ zavar meg minket Tao.

Magamhoz térek és hátra lépek Nórától majd a szememmel célzok hogy vegye vissza a pólóját.

- Mi csak ..ízé..~ dadogom mire a barátom kacsint egyet és elmegy .

Veszek egy nagy levegőt majd oda megyek a szekrényemhez és veszek ki fertőtlenítőt meg tapaszt. Lekezelem Nóra sebeit és vissza megyünk a terembe és reménykedem benne ,hogy Tao nem mondta senkinek amit látott... Suli után megállítottam Norat mert úgy gondoltam muszáj beszélnem vele..

- Nóra,  van egy perced? ~ kérdem tőle.

- Ha rólad van szó akkor több is ~ kacsint rám.

- Figyu..nem akarom ,hogy félre ért vagy valami..én..nem akarok komoly kapcsolatot én.. ~ nem találom a megfelelő szavakat ..

- Liem , ne parázz már annyit .
Első  találkozásunknál
elmesélted az egész életed..
nem akartam eddig elmondani de,
most úgy érzem jobb ha tudod .
Én se akarok kapcsolatot , a szex veled de nem akarok a barátnőd lenni. Tudom ,hogy nem heverted ki az
exed és nem baj ha van egy független lány akivel néha össze járkálsz egy jót dugni ami érzelem mentes természetesen! Mindaddig amíg valamelyikünk össze nem jön valakivel , én nem az a lány vagyok aki mászik olyanra akinek van csaja és nem szeretem ha ez fordítva van így megnyugodhatsz de most mennem kell mert elfog menni a buszom . ~ puszil meg majd elrohan .

Elmeséltem az egész életem? Na neee..többet nem iszok és nem szívok az egyszer biztos ! Délután a clubba mentem a többiekkel találkozni majd Tao félre hívott beszélni.

- Mi van közted és az új lány között,  csak nem jártok? ~ kérdi

- Nem ! ~ vágom egyből.

Elmeséltem neki az elejétől a végéig,  az eljegyzési partit valamint ami utána történt és a beszélgetésemet Norával.

- És? Bele mész? ~ faggat tovább

- Igen azt hiszem..de nehogy eljárjon a szád ~ nevetem el magam

- Mikor láttalak titeket simán elmondhattam volna mindenkinek de nem tettem , kinek gondolsz te engem ? Na gyere menjünk vissza ~ nevet velem együtt.

Egymás nélkül 2.Where stories live. Discover now