Liem.
Allison egyfolytában hívogat mintha felvenném neki..de komolyan mire gondol ez a csaj ?
Allison!
Nem érdekel mit akarsz , hagyj békén!
Remélem felfogja , nem akarom ,hogy bármi közöm is legyen hozzá! Megtanultam a leckét..Mostanában sok szabadidőm van amit rajzolással szoktam kitölteni. Anya sokat dolgozik mostanában csak hogy kevesebbet legyen otthon...nem akar beszélni velünk a nyomorék apámról...aki újra nősül nemsokára. Volt pofája meghívni minket is az eljegyzési partijára ami történetesen ma van... Nincs kedvem hozzá de anyám ragaszkodik ahoz hogy mind elmenjünk..
- Liem , szeretném ha viselkednél az este folyamán..apádnak..ez egy nagy nap ! Ne rontsuk el neki kérlek. A szobátokban vannak a ruhák, készüljetek el gyorsan ! ~ simogatja meg az arcom .
- Hogy tudsz mosolyogni még ilyenkor is ? Megaláztak téged anya ! ~ fogom meg a kezét.
- Ígérd meg nekem , hogy nem csinálsz jelenetet ! Menj öltözz ~ megy be a szobájába.
- Ezt jól megcsináltad ~ néz rám Mary majd becsapja maga mögött az ajtót.
Mit csináltam? Semmit... ez a család nem normális de tényleg! Mindegy , felöltözöm és megpróbálok jó fiút játszani mintha könnyű lenne... A partin sok ember jelen volt akiket szinte nem is ismerek...
- Hát itt vagy Liem ? Jó újra látni téged! ~ hallom Kelly hangját.
Megfordulok és ott áll előttem a fél testvérem akivel régen együtt voltam mikor még nem tudtuk hogy egy apától vagyunk... Köszönésként megpuszilt de a szája eléggé közel volt az enyémhez ami feldühített.
- Kelly! Viselkedj ! ~ szólok rá
ingerülten.- Nyugi már! Csak egy puszit adtam és nem lesmároltalak! ~ rázza meg a fejét.
- Liem , Mary és Amelia ! De jó
hogy el tudtatok jönni! ~ jön oda hozzánk Victoria az apámmal.- Ne butáskodj... ~ feleli anya majd meghúzza a pohár pezsgőt. - mi köszönjük, hogy itt lehetünk! ~ mosolyog rájuk.
- Akkor érezzétek jól magatokat ! ~ néz ránk apa majd távozik a nővel az oldalán.
Anya szemei tele vannak szomorúsággal amitől ideges vagyok de..próbálom féken tartani a dühömet és egymás után iszom az alkoholt . Hánynom kell apám beszédétől főleg mert úgy néz arra a nőre ahogy anyámra sose.
- Één is szeretnéék pár szót szóólni ! ~ állok fel az asztaltól.
- Liem ! Ülj le ! ~ szól rám anyám aggódva.
- Liemmm Taylor vagyok mint tudjáák! Az az ember ott az apáám, vicces mi? Anyám attól tart ,hogy jelenetért rendeezeek.. csak hálámat szeretném adni..~ nevetem el magam . - háálás vagyok hogy nem kell minden nap látnunk a kétszínű képedet apáám! ~ emeltem fel egy poharat majd meghúztam és arrébb mentem onnan .
Kicsit sokat ittam a keleténél és akkor mi van? Nem mondtam semmi rosszat szerintem.. Akkora ez a ház de a mosdót nem találom, a kibaszott életbe !
- Hé! ~ szólok oda az egyik pincérnek. - te ott ! Hol a picsába van a mosdó? ~ kérdezem tőle.
Először csak pislog rám majd előre mutat , megfordulok és mostmár én is látom... Be megyek elvégzem a dolgom majd ki tátongók az ajtón. Elindulok a folyosón és meg látom Kellyt egy másik lánnyal beszélgetni.
- Keeellyyy ! ~ kiáltok oda
- Jézusom Liem ! Totál kivagy ~ nevet rám.
- És akkor mi van ? ~ támaszkodók neki a falnak . - Ti meg mit csináltok? ~ nézek rá a két lányra.
- Cigit , mi mást ? Talán kérsz te is ? Nem tudom milyen hatással lesz rád ha részegen szívsz de mi innen mindjárt megyünk szóval gyorsan döntsd el hogy velünk akarsz e jönni vagy sem ~ nyálazza be a cigit.
Mi a francot csináljak itt ? Anyának írok egy smst ,hogy ne aggódjon.
Ne keress elmentem reggel találkozunk otthon , szeretlek és bocsánat anya !
Elküldöm majd zsebre teszem a telefonom és úgy döntök velük tartok .
YOU ARE READING
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...