35. Párokba

684 33 0
                                    

Liem.

Mi ? Mit mondott ? Nem ! Ez..ez lehetetlen ! Ha az igazgató nem jött volna oda akkor lehet nem dolgok történtek volna..a terembe eléggé feszült a légkör ami nem csoda...Mekkora egy barom voltam !

- reggelt ! ~ jön be Mr. Byrne . - Szeretném bejelenteni nektek hogy Lara Shmit két hétig nem lesz , megkérem Lara barátait hogy minden tantárgyból adják  neki oda a házi feladatokat ! Most pedig lapozzatok oda ahol legutóbb abba hagytuk ! ~ Utasit mindenkit .

Két hétig?? Elő veszem a telefonom és próbálok neki írni de még mindig nem küldi el neki amit írok... Fenébe! Hogy lehetek ennyire egy hülye?  Sajnos igazuk van... ha..Tényleg szerettem volna akkor kérdés nélkül hittem volna Larának de , sajnos magam sem értem miért Allisonnak hittem.. Szünetben futottam utána hogy kérdezzek. Nehezen de utolértem.

- Csajszi! Hallom Larácska nem mer iskolába jönni mert Liem megütötte miattad . ~ röhög Catrin .

- Ezt..Nem is tudtam ..~ válaszol neki Allison .

- Hé! ~ kiáltok oda neki . beszélnünk kell ! ~ fogom meg a kezét és húzom ki a tömegből.

Próbál ellenkezni de nem engedem , megálltam egy olyan helyen ahol alig volt diák.

- Mit akarsz Liem ! ~ húzza el a kezét.

- Tudni..akarom hogy miért hazudtál! Miért hoztad nehéz helyzetbe őt! ~ ütök a falba mérgesen.

- Már mondtam ! Ha szeretted volna akkor nem hittél volna nekem ! Sajnálom! Nem gondoltam volna hogy képes leszel megütni őt..~ vonja meg a vállát.

- Huh.. Te ! ~ csapok bele ismét a falba majd ott hagyom.

Ahogy sétálok vissza a terembe , próbálok lehiggadni .... Ethan velem szembe jön Amyvel,  szándékosan nekem jön ami jobban felhúz. Az ajtóhoz érve meghallom Taot aki épp telefonál.

- Rendben , suli után haza ugrok és majd beszaladok neked venni . ~ nevet hangosan . - Rendben Lara , nyugi nem engedjük! Pihenj addig , délután át megyek . By by ! ~ köszön el tőle.

Huh..! Mikor lett ez ilyen joba vele ? Be megyek és leülök a helyemre , pár perc múlva be jön a tanárnő is .

- Sziasztok ! ~ köszön Mrs. Young. - kérek mindenkit hogy üljön le a helyére és maradjatok csendben ! Csak egyszer mondom el , olyan feladatot kaptok ami befolyásolja az évvégi jegyeteket ! Párokban lesztek , nem , nincs kívánság műsor! Akik ma nincsenek bent azoknak adjatok tovább a feladatot ! Nos , akkor elmondom ki kivel lesz ! Amy Rodriguez te David Whiteal leszel , Lili Morton te Michele Lammal,  Tracy Shmit te Thomas Walssal,  Liem Taylor te Lara Shmittel ..~ sorolja megállás nélkül a párok nevét.

- Elnézést tanárnő! Lara és Liem nincsenek együtt és Larának nem tenne jót ha vele lenne .. hívja fel a szüleinket~ szól közbe Tracy .

- Oh.. igaz.. Tényleg! Köszönöm hogy szóltál! Akkor Liem te Allison Holttal leszel , Lara pedig .... áh  Tao Huanggal! ~ írja át gyorsan .

Mivan ???? Miért? Miért vele van? És én miért vele ??? nézek Taora aki elégedetten mosolyog ... A tanárnő végig mondja ki kivel lesz majd ránk néz.

- A feladat .. marha egyszerű  lesz ! Egy színdarabot kell írnotok! Minden párból egy valaki ki jön és  kihúz egy cetlit amin rajta lesz egy szó! Nem olvassa fel , nem kürtöli szét! Az alapján ír a párjával egy kisebb színdarabot amit elő ad az osztály előtt! Remélem mindenki érti de , ha esetleg mégsem akkor nyugodtan kérdezhet! ~ fejezi be majd egyesével elkezdünk húzni..

" Vágyakozás "

Mi ?? Na ne ...

Egymás nélkül 2.Where stories live. Discover now