Lara.
Otthon mindenhol minden a feje tetejére volt állítva a közelgő esküvő miatt . Mivel ma nem kell segítenem semmiben így eltudok én is menni a többiekkel.
- Hova , hova drága kishúgom? ~ állít meg Aiden .
- A clubba megyek a többiekkel, talán van valami problémád? ~ viccelődők vele .
- Mi is menjünk ~ jön oda Arielle is .
- Természetesen mi is megyünk drágám! ~ vigyorog rá.
- Akkor siessetek mert indulnék.. ~ nézek rá az időre.
Szerencsémre nem kellett sokat várnunk rájuk hamar elkészültek. Persze a nagy tömeg láttán nagyiék is velünk akartak jönni így persze mindannyian jönni akartak...
- Jó jó! De ! Ne égessetek le ... Valamint ! Ott...lesz ő is.. szóval! Egyikőtök se megy neki, nem mond semmi rosszat ! Világos? ~ nézek rájuk.
- Ő? A jóképű gyerek aki minden nap jött? ~ kérdi nagyapa .
- Milyen jóképű? Én nem láttam itt jóképű gyereket .. Liemre gondoltam ! ~ veszem fel a cipőm.
- Mi? Az aki miatt rosszul lettél? Szó sincs róla! Itthon maradsz ! ~ kiált rám nagyi .
- Én megyek , ha ti is jöttök akkor viselkedjetek ! ~ szólok rájuk.
Megragadom Tracy és Lili kezét és megindulók , az én kocsimba csak mi hárman voltunk , Ethannal ment Aiden és Arielle a szüleinkkel pedig a nagyiék. Megkértem Tracyt küldjön mindenkinek egy üzenetet hogy a családostul megyek... tiszta ciki.. Mikor oda értünk a többiek már vártak ránk, kicsit hezitáltam mielőtt be mentem mivel éreztem, hogy valami tuti történni fog ... Oda mentünk az asztalhoz ahol ott volt Amy , Tao, Liem , Isabella és Jack is . Éreztem , hogy feszült a levegő... nem csoda..
- Jó napot Mr. és Mrs. Shmit, önöknek is ~ köszöntek illedelmesen .
- Mit vagytok úgy beszarva?.. ~ pattanok le a székre. - szórakozni akartunk ... az öregek nem gátolnak minket ! ~ intek Thomasnak .
- Mit hívsz te öregnek? Te nyavalyás, hálátlan, pimasz kölök! ~ sértődik meg Shmit nagyi . - Melyikőtök az a Liem gyerek? ! ~ fordul a fiúk felé.
- Hé! Megbeszéltük! ~ csattanók fel
- Nem egyeztem bele ! Ülj vissza ! ~ néz rám szigorúan.
- Asszonyom.. én vagyok az... Liem Taylor ... mélységesen sajnálom! Nincsenek szavak a tetteimre ... Nagyon bánt a dolog ... ~ hajol meg előtte..
Mi ütött ebbe de, komolyan ?...
- Szóval te volnál az ?! Nem csinálok jelenetet mivel az unokám megkért, hogy ne szégyenítsük le ... de ! Ne hidd , hogy megbocsájtjuk neked ! ~ ül le mellé..
- Nagyi ! Állj le ! Dire....~ kezdem
leszidni de Liem közbe vág- Lara.. igaza van a nagyidnak .. kérlek ne védj.. ~ hajtsa le a fejét.
Végig nézek rajta majd hirtelen a kezén megakad a tekintetem ... Véres..valyon mit csinált? Túl sokan vagyunk , hogy rákérdezek ...
- Tao, fiam ! Miért nem látogattál meg ? ~ rángat vissza az elmélkedésből papa.
- Hát bácsi.... az az papa ... eléggé félreérthető ha minden nap megjelennék Lara házánál, még a végén azt mondaná , hogy zaklatom ~ neveti el magát.
- Nehogy meg halljam mégegyszer, hogy bácsinak hívsz! Ne butáskodj, adok én neki ha rosszat állít rólad! ~ nevet fel papa is .
- Komolyan .. hol vagyok .. ti csak engem birtok lejáratni...~ duzzogok .
- Ne siránkodj annyit! Menny énekelj nekünk valamit ! ~ szól rám Shmit nagyi
- Még mit nem ! ~ összekulcsolom a kezem .
- Úgy hallottam te is tudsz énekelni fiam, menj énekelj ezzel a buta lánnyal ~ mondja Taonak
Reméltem, hogy elutasítja de tévedtem... Megragadja a kezem és elkezd húzni a színpad felé. Ez az idióta!...
BINABASA MO ANG
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...