Liem.
Fogalmam sincs mi az ami ennyire megfogott benne..Nem találkoztam még hozzá hasonló lánnyal...Lara sokat jelentett nekem, még talán most is . Mi a fene ütött belém?? Készülődnöm kéne, eléggé ciki lenne ha várnia kéne rám..
- Liem, drágám! Mész valahova ? ~ vigyorog anyám.
- Aha.. Szórakozni megyünk ~
Mosolygok rá miközben a hajamat csinálom.Bólint majd hangosan nevetni kezd rajtam , nem értem mi olyan vicces benne.. Rá nézek a telefonra hátha írt valaki majd észreveszem hogy mennyi az idő.. Gyorsan össze kapom magam, gyors simítást végzek a hajamon, kifelé megpuszilom anyám és ahogy kiérek megpillantom őt... Szóhoz se jutok csak állok ott mint egy hülye gyerek..
- Hé, Liem ?! Minden oké ? ~ kérdi vigyorogva Allison.
- Mi?...Ja..minden oké..csak..gondolkoztam hogy mindent elraktam e..~
hazudok lehajtott fejjel .- Éés?? Minden megvan ? ? ~ tudja hogy igazából nem erről van szó de mégis bele megy a játékba..ez tetszik..
- Üm ~ bólintok lehajtott fejjel majd körülnézek .
Allison int a kezével hogy induljunk meg , én még mindig nem tértem magamhoz rendesen... Ezek a nők megbolondítanak...
- Hogy érzed magad? ~ töri meg a csendet Allison, majd a szemébe lógó haját a füle mögé tűri.
Így méginkább látszik a tökéletes arca , mosolygok és észre veszem hogy zavarba jött, még aranyosabbnak tűnik így...
- Üm..Jól, egész jól. Fantasztikus ez a hely , az emberek lenyűgözőek! El sem hiszem hogy tényleg itt vagyunk . ~ válaszolom neki.
Nem csak úgy mondtam, valóban így is gondolom. Az itt lakó emberek boldogok , énekelnek és táncolnak késő estig. Előveszem a telefonom hogy mimnél több képet tudjak csinálni, hirtelen megjelenik az ő neve a közös képünkkel.. Fel vegyem ? Vagy csak nyomjam ki ? .. Ha fel veszem Allisonnak nem fog jól esni , és most csak is az számít hogy jelenleg mi van ... El utasítom a hívását és rá megyek a fényképezőre. Hirtelen megragadom Allisont és lekapom magunkat . A döbbenettől szóhoz sem tud jutni szegény...
- B-B-bocsi...Csak gondoltam...csinálhatnánk egy képet.. ~ dadogom majd elengedem .
- Semmi probléma, csak olyan hirtelen jött és nem tudtam felkészülni... ~ gyorsan elhadarja majd tovább megy előre .
Vigyorogva utána kiáltok hogy várjon meg, ne szaladjon úgy előre, majd lassítani kezd hogy utolérjem. Már pont a háta mögött voltam mikor hirtelen megfordult és az ajkam találkozott az övével....rég volt már hogy így éreztem...akarom..megtehetem ?...Át engedem magam a kisértésnek és megcsókoltam...
BINABASA MO ANG
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...