Liem.
Nézem ahogy elsétálnak majd észre veszem azt a hülye libát is, Catrint .
- Szép ~ kezd nevetni . - jól elhúzta a csíkot. ~ gúnyolódik - igazi vesztes ! ~ vihog a barátnőivel
- Már megint te ? ~ emeli fel a fejét Tao - idegesítesz! ~ ráncolja össze a szemöldökét.
- Miket mondasz ? Jobb ha tudod , hogy ebbe a suliban én vagyok a legszebb! Engem mindenki szeret ! ~ bökdösi meg a mellkasát.
- Hagyd abba ! ~ szól rá alig hallhatóan. - Elárulok neked valamit... ~ fogja meg a kezét - Csúnya vagy ! Senki sem szeret téged mivel egy beképzelt liba vagy ! Nagyon elvagy tévedve kislány! ~ löki el a kezét majd felveszi a táskáját és elindul .
- Mi..Mi ?? Állj meg ! Hallod?! Hozzád beszélek! ~ kiabál utána.
- Add fel ! ~ szólok rá és én is ott hagyom.
Ahogy sétálok a folyosón azon agyalok amit Laráék mondtak. Úgy látszik a családja nagyon utál.. Épp lépnék be a terembe amikor Allison elém áll és leönt egy pohár narancslével .
- Mi a picsa ??? Normális vagy ?? ~ förmedek rá idegesen .
- Liem Taylor! Mindenki rajtam nevet miattad ! ~ vágja hozzám a műanyag poharat .
- Te.. te örült vagy ! ~ kiáltok rá majd ott hagyom .
Mi a szar van vele ? Mégis mit képzel? Beülök a kocsiba és haza megyek , ragadok és iszonyú szagom van...
- Drágám, mi történt veled ? ~ csodálkozik anyám ahogy meglát.
- Ahogy látod le lettem öntve! Most megyek lefürdök! ~ mérgelődök majd a fürdőbe megyek
Le veszem a ruháim és a zuhany alá állok, nem tudom meddig lehettem pontosan ott mivel annyira elmélkedtem. A telefonom csörgésére lettem figyelmes , elzártam a zuhanyt majd a törölközőért nyúltam . Látom, hogy Tao hívott nem is egyszer így vissza hívóm.
- Na mi az ?
- Tényleg Allison leöntőt?
- Ja , az a kis ... mindegy , ezért hívtál annyiszor ?
- Dehogy ! Jössz akkor a clubba ? Mindenki ott lesz .
- Aha , lenézek
- Oke , akkor később
- Üm. ~ rakom le a telefont .
Felöltözöm majd le megyek a konyhába enni mikor hallom , hogy anya beszél valakivel .
- Charlie, miért nem szóltál, hogy ma jössz? ~ kérdi csodálkozva.
- Ne haragudj Amelia, nem tudtam hogy előre bekell jelentsem amikor haza akarok jönni a házamba . ~ válaszol neki az a gyökér.
- Nem erről van szó.. Csak.. A gyerekek..~ dadogja
- Mit magyarázkodsz anya ?! ~ megyek oda hozzá.
- Liem , fiam ! Hát itthon vagy ? ~ kérdi csodálkozva apám.
- Minek jöttél? Nem tetted már tönkre igy is anyámat? ~ kiáltok rá
- A cuccaimért jöttem...~ válaszolja.
- A..a cuccaidért? ~ kérdezek vissza mérgesen.
- Igen! Ne felejtsd el , hogy ez az én házam is ! ~ szól rám.
- Mi a f*sz ? Addig volt a tiéd is amíg itt laktál! De te úgy döntöttél , hogy elhagyod a családod! ~ verek bele a falba
- Liem! Neked indulnod kéne! Fejezd be ezt a viselkedést! ~ szól rám anya
- Mire haza érek remélem eltűnik innen ! ~ nézek rá
YOU ARE READING
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...