Liem.
Az asztalnál mindenki csodálkozva és kíváncsian pislogott ránk.. Kicsit zavarba ejtő... Amint Larának mondtam komolyan gondoltam.. Ő is zavarban van mint én..
- Eszünk is vagy egész végig minket fogtok lesni ?.. ~ szólal meg végül mérgesen.
- Persze hogy eszünk! Csak kíváncsiak vagyunk hogy most mi is van veletek ! Talán ez akkora bűn? ~ húzza a száját Harry .
- Hhm.. Akkor együnk és ne az én magánéletemmel legyél elfoglalva ! ~ grimaszol rá az apjára.
Harry felhorkant majd a fejét csóválva neki lát enni . Olívia kedvesen rám mosolyog majd ő is hozzá lát enni .
- Sógor! Ugye ismét a sógorom vagy ? ~ vigyorog rám Ethan .
Elkapott a nevetés, Lara oldalba lökte a bátyát és szúrón nézett rá. A többiek velem együtt nevettek .
- Üm ~ bólintok. - így van Sógor de , ne idegesítsd Larát ~ válaszolom nevetve .
Mindenki hirtelen abba hagyta amit csinált és minket néztek ismét.
- Egyetek már! ~ szolt rájuk Lara .
Olyan aranyos amikor mérges. A vacsora gyorsan eltelt közben anyám is hívott így elköszöntem majd Lara ki kísért az autóhoz.
- Menj be , nehogy megfázz nekem ! Ha haza értem felhívlak! ~ csókolom meg majd beülök.
Megvárom míg beér és elindulok . Magam sem értem igazából miért tettem amit ... Tegnap még Allisont akartam.. Ezek a nők kikészítenek.. Hamar haza értem, anyám kíváncsian nézett a hátam mögé.
- Egyedül? ~ kérdi csalódottan.
- Igen, Egyedül. Fáradt vagyok megyek pihenni ! ~ vakarom meg a fejem .
- Lassan a testel fiatalember ! Kíváncsi vagyok ! Gyere és mond el mi volt ! ~ nyagat mint egy gyerek.
- Ajj... Mi lett volna ? Beszeltünk majd ettünk.. aztán itthon vagyok ! ~ nem részletezem csak röviden tömören próbálok válaszolni neki ..
ESTÁS LEYENDO
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...