Tracy.
Végre megjöttünk! Ennyit ülni.. elzsibbadtak a lábaim áu... Tao apja kocsit küldetett nekünk marha figyelmes... Nem gondoltam ,hogy ilyen sokáig fogunk kocsikázni is..
- Messze van még? ~ kérdezem a sofőrt aki persze nem érti amit mondok..
Még jó hogy Tao is itt van így tud fordítani nekem .
- Azt mondja már nincs messze , nyugi Tracy ~ feleli majd átöleli Larát.
Lemerem fogadni ,hogy egy szobába lesznek de..akkor velem mi lesz?
- Halljátok.. ti..egy szobába lesztek ? ~ kérdem a barátaimat.
- Arra gondoltam ,hogy egy szobát kérek veled meg Amyvel meg Norával. De gondolom nincs négy ágyas szoba...de úgy terveztem hogy két napot veled alszom kettőt Taoval , szóval ma vele , holnap veled azután vele és utolsó nap veled . ~ válaszolja.
- Jó válasz! ~ nevetem el magam .
Kis idő múlva tényleg megérkeztünk, megragadtuk a csomagjainkat majd bementünk. Larával közös szobát kaptam , Amy és Nóra is külön pont mellettünk. Tao természetesen külön szobát kapott ahogy Liem is a többiek ugyanúgy párokban voltak egy szobában mint mi. Gyönyörű ez a hely !
Biztos baromi drága volt de egyáltalán nem sajnálom Tao apját! Letettük a cuccainkat a szobáinkba majd vacsorához gyülekeztünk.
- Volt sógor te miért kaptál külön szobát és én mért nem ? Hogy leszek így a csajommal ? ~ duzzog Ethan aki Daviddel került egy szobába.
- Ha Nora akar, akkor
átjöhet hozzám és akkor
kettesben tudtok lenni csak
ne sírj nekem ~
válaszol neki nevetve Liem .- Pont erre gondoltam én is ~ nevet Nóra
- Csak vigyázz fel ne
csináljon ~
halad el mellettünk Allison .- Ennek meg mi baja ? ~ kérdem a többiektől.
- Tuti csak féltékeny,
mert nem Ő hanem
én alszom Liemmel és nem
ŐT hanem engem
fog csókolgatni
~ mondja jó hangosan,
viccesen Nóra.Mi tudjuk ,hogy nincs semmi komoly köztük csak szex de Allison nem tud erről. Gondolom azt hiszi hogy együtt vannak.
- Kérlek...nem vagyok féltékeny! Mire lennék? Rád ? Na ne nevettess ! Jó indulatból mondtam amit . De ti egyből arra gondoltok ,hogy féltékeny vagyok! Tipikus... ~ forgatja a szemeit majd leül.
Nekem akkor is valamiért nagyon fura mostanában Allison...oke hogy egy segfej de...nem tudom.
ESTÁS LEYENDO
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...