4. Jacob..

935 38 0
                                    

Lara.

Tudom hogy még szeret engem Liem ..

- Na miújság? ~ kérdi Jacob tőlem.

- Semmi extra . Dumáltam egy kicsit Liemmel . ~ vonom meg a vállam.

- És? Már nem ...? ~ kérdi kíváncsian fürkészve az arcom .

- De... az is lehet hogy..örökre utálni fog amin nem csodálkozom..én tehetek róla..de Nem tölthetem az életem minden percét így..~ a szavak amik elhagyják a számat olyan nehezen jönnek ki...úgy érzem hogy egy részem Liemnél maradt...

- Ez mégis mit jelent ? ~ ül le velem szembe a padon .

- Hogy szerintem megkell próbálnom megbocsátanom magamnak ...és túl lépnem ezen az egészen..~ felállok mert úgy érzem nagyon nagy ostobaságot mondtam...

- Most meg hova mész? Várj már, hé! ~ fogja meg a kezem Jacob .

Ahogy vissza ránt és a szemembe néz , sok mindent látok rajta.. Rövid fekete haja, sötét barna szeme , izmos teste ..ez az ami miatt hibát követtem el..amiért megcsaltam Liemet ...bem tudtam ellen állni neki ...

- Laraa? Hallasz ? ~ közelebb hajol hozzám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Laraa? Hallasz ? ~ közelebb hajol hozzám.

- Mit is mondtál?.. Bocsi.. ~ teljesen máshol jár az agyam..

- Azt hogy szerintem ne ostorozd magad! Gyere menjünk el valahova ~ mosolyog rám majd a kezemet megfogja és az autója felé visz .

- Nem tudom..~ próbálok tiltakozni de a testem minden porcikája vagyok arra hogy újra megérintsen..

- Mit nem tudsz ? ~ kérdezz vissza nevetve

- Azt hogy jó ötlet e ... Liem így is azt hiszi hogy össze jöttünk..bármennyire is úgy érzem hogy akarlak .. mégsem lehetek ilyen..~ már megint össze vissza beszélek..

Teljesen össze vagyok zavarodva ... Liem és Allison pont mellettünk sétálnak el és meghallom hogy épp arról beszélgetnek hova utaznak el .

- Ez komoly ? ~ torpanok meg előttük.

- Mi ? ~ kérdi Liem végig nézve rajtunk .

- Elutazok a szünetbe ketten ? ~ húzom el a kezem Jacobtol.

- Ez..ez csak egy karnevál lesz.. New Orleansba .. mi árról írtunk..és Liem kíváncsi egy ilyen ünnepségre..~ mentegetőzik egyből Allison .

- Hagyd , ne mentegetőz , semmi közöd hozzá kivel hova megyek! ~ búnkon szól rám ami kissé kiakaszt .

- Igazad van, semmi közöm hozzá ~ megfogom Jacob kezét.

- Na menjünk ~ húzza el a lányt.

- Jó gyorsan túl jutottál rajtam ! ~ meggondolatlanul szólalok meg .

- Te beszélsz? Tudom hogy engem akarsz féltékennyé tenni, de nem jön be ! Egy ribanc engem már nem tud féltékennyé tenni! ~ ezt meg kaptam...már megint ..

Mielőtt válaszolhattam volna faképnél hagytak minket ...

- Ez meg mégis mi volt ? ~ Jacob idegesen néz rám.

- Csak..csak menjünk innen ! ~ szólok rá és beülök az autóba.

Becsapom magam ...becsapom Liemet...és még Jacobot is..

- Egész úton csöndben leszünk? ~ kérdi tőlem

- Ne haragudj... nem jutottam túl rajta ... nem akarlak hiú ábrándokkal etetni ... ami megtörtént azon nem tudok változtatni... nem így képzeltem el az életem.  ~ nézek rá

- Értem én. Végülis ő volt az első neked .  Jót tesz majd a szünet..lesz időd gondolkodni ~ mosolyog rám.

A mosolya nem volt olyan mint eddig, a szemében szomorúságot láttam.

- Igen..bőven lesz ~ közben arra gondoltam hogy ők ketten töltik majd el és hirtelen könnyezni kezdtem .

Jacob megállt a házunknál és felém hajolt majd adott egy csókot a számra.  Nem ellenkeztem , mert nem tudok ellen állni neki ..

- Bárhogy döntesz én itt leszek ~ mosolyog rám.

Kiszállok és elindulok az ajtó felé közben a szomszéd házra pillantok ahol nemrég még Liemmel voltam...

Egymás nélkül 2.Where stories live. Discover now