Tao.
Lara pillanatok alatt elaludt , épp hogy csak el kezdődött a film . Egyik pillanatban még mellettem ül a másikban meg már érzem hogy a feje a vállamon nyugszik .. Tracy jön le az emeletről, gondolom őt keresi. Mikor látja hogy a tv be kapcsolva és ő alszik , elmosolyodik .
- Nem tudtatok aludni és ő beragta a legunalmasabb filmet ? ~ kérdi tőlem miközben leül a fotelbe .
- Igen , bár nem sokat nézte ~ nevetem el magam . - felviszem az ágyába, hoznád az ágyneműét? ~ mutatok rá a takaróra meg a párnára .
Bólint majd feláll és össze szedi, ölembe veszem az alvó Larát majd megindulunk az emeletre . Lépcsőhöz érve Mrs. Shmit jön ki a hálószobájukból.
- Tao , Tracy ? Oh..látom a lányom nem bírt aludni ~ mosolyog mikor meglátja a kezembe . - jó hogy itt vagy Tao.. máskor reggelig itt alszik a kanapén. Köszönöm hogy ennyire oda figyelsz rá. ~ kedvesen ránk néz majd elköszön és vissza megy aludni .
Tracy elől megy hogy kitudja nyitni a szoba ajtót, belépve Hope szalad oda szimatolva . Leteszem az ágyára Larát aki mélyen alszik tovább, majd betakarom . A kutyája oda bujik hozzá, mi meg kimegyünk a szobából.
- Jó éjt Tao. ~ köszön el tőlem.
Bemegy ő is én meg le a földszintre, kikapcsolom a tévét és a telefonomat elő veszem. Anya és Liem üzeneteit nézem alvás előtt.
Fiam.
Mrs. Shmit felhívott és elmondta mi történt. Büszke vagyok rá hogy sikerült barátokat szerezned és hogy segítesz nekik. Reggel nem kell menj iskolába biztos fáradt leszel , első dolgom hogy értesítsem őket holnap. Vigyázz magadra !
Anya .A fejemet fogom mivel ha anyu betelefonál akkor megtudja hogy ma se voltam bent.. vissza írok neki ..
Anyuu
Az igazság az hogy ma nem voltam..majd holnap majd elmondom , szeretlek !Küldöm el majd rá megyek a másik üzenetemre.
Tao!
Azt hittem a testvérem vagy ! Ha kimered használni a helyzetet, megöllek!Huh ... miről beszél ez ?
Liem !
Csalódtam benned ! Most is ezek után azt hiszed hogy rá mozdulok ..
Ki lettél? Nem ilyennek ismertelek !Küldöm el neki majd lefekszem. Reggel felébredve Lilit pillantom meg aki engem néz... kicsit ijesztő...felkelek , nyújtózkodok majd körbe nézek. Mindenki fent van már, rá nézek az órára és döbbenten veszem észre hogy már 9 óra van .
- Jó reggelt ! ~ köszön nekem mindenki .
- Nektek is ~ vakarom meg a fejem .
- Köszönöm hogy este fel vittél a szobámba ~ jön oda Lara .
- Ugyan ...~ felelem neki.
Mrs. Shmit megteríti az asztalt majd mindenkit oda tessékel reggelizni . Mr. Shmit velem szemben ül , újságot olvasgat és néha néha fel pillant belőle. Reggeli után segítettem elpakolni majd elköszöntem mindenkitől, Lara körülbelül 15 -ször kért tőlem bocsánatot... Mr. Shmit haza dobott kocsival , anyám meg az ajtóban várt.
YOU ARE READING
Egymás nélkül 2.
RomanceLiem haza költözik miután megtudta hogy Lara megcsalta őt. Bár közelebb kerül Allisonhoz de még mindig szereti Larat aki össze jön Jacobbal a szakításuk után nem sokkal . Amelia elkezd járni de Charlie ott hagyja őket és új életet kezd ami teljese...