#14

720 145 66
                                    

_خاک تو سر بی عرضت.

جرالد خنده کنان گفت و سیگارش رو از بین لبهاش برداشت ‌.‌هوای اطرافش رو با دود سیگار تزئین کرد و بعد با شادمانی کارت ها رو از رو میز برداشت . مکس کلافه به صندلی تکیه داد : تو جرزنی میکنی ‌.

جرالد در حالی که کارت‌ها رو بر میزد سر تکون داد : اگه حس بهتری بهت میده باشه من جر زدم.
خندید و کارت‌ها رو دوباره روی میز گذاشت.

_ مکس ...

مکس با شنیدم اسمش سر چرخوند: بله؟

از جا بلند شد و به سمت مگنس رفت : مگنس از کنار در به بیرون خیره بود ‌. مکس پا تند کرد و به پسر بزرگتر رسید .

_ چه خبره اونجا؟

مکس کمی گردن کشید تا واضح تر ببینه: چه خبره دعواس دیگه‌‌.

ضربه ای به سرش خورد . در حالی که دستش به سمت سرش میرفت نگاه سوالیش رو به مگنس دوخت .

_ خودم نمیفهمم دعوا شده الدنگ؟ میگم برو ببین چرا این پسره باز داره وحشی بازی در میاره ‌.

مکس چشمهاش رو ریز کرد و متوجه شد مردی که مردم سعی در گرفتنش دارن رافائله.

سرش رو خاروند: آه ... این دردسر میشه.

مگنس دوباره ضربه ای به سر پسر کوچک تر زد : پ واسه چی صدات کردم برو جلوشو بگیر فلیپ کلمون و میکنه .

مکس عصبی به مگنس نگاه کرد : هی نزن تو سرم ای بابا...

مگنس ضربه دیگه ای زد : برو دیگه واسه چی وایسادی پس ...

مکس کلافه نفسش رو بیرون داد و به سمت رافائل دوید .

بازوش رو کشید . طبیعتا زورش به مرد فرانسوی تبار و درشت هیکل نمیرسید اما انگار تنها کسی بود که میتونست تهدیدی به اسم فلیپ رو بهش یاد آوری کنه پس داد زد: اوه اوه فلیپ‌اومد فلیپ اومد ...

رافائل با شنیدن اسم فلیپ وحشت زده عقب پرید و اطرافش رو به دنبال مرد مسن بی مو گشت . وقتی کسی رو ندید با خشم سمت مکس چرخید ‌.

مکس جلو پرید : خل شدی رافو؟‌

صورت پسر رو گرفت تا نگاهشون تو هم قفل شه : داری می‌کشیش. بسشه باشه ؟‌برو تو مگنس منتظرته.

رافائل نگاهی به جسم مچاله شده و بیهوش انداخت. عصبی‌و خشمگین غرید و بعد به سمت پناهگاه رفت ‌.
مکس جمعیت رو متفرق کرد  : تموم شد دیگه مرسی که تماشا کردید خدافظ...

مردم رو به اطراف هل داد: برید به کارتون برسید دیگه نمایش تموم شد.

چرخید و به جسم بی جون روی زمین نگاه کرد . چهره پسر بین سینه اش و دیوار مخفی شده بود .

آهی کشید و به سمتش رفت و با خم کردن زانو هاش نشست ‌.

چند بار به بازوی پسر ضربه زد : هی . پسر ، پاشو دیگه.  بسه مسخره نشو. نمیتونی از ما چیزی بچاپی
کمی پسر رو تکون داد ولی وقتی دید پسر واقعا تکون نمیخوره نگران شد ‌.

eternal war   جنگ ابدی Where stories live. Discover now