#24

655 131 116
                                    

وارد آرایشگاه شد و زنگوله بالای سرش به صدا درومد. 

مرد ارایشگر‌، در حالی ‌که تمام موهاش رو از فرق سر بافته بود و گوشواره های درازی از گوشش اویزون بود درحال درست کردن موهای دختری بود که زیر دستش نسسته بود و حتی به خودش زحمت نداد تا به سمت صدا برگرده:

_خوش اومدید.

توی حرفهاش عشوه خاصی داشت . زین معذب به سمت صندلی های کنار دیوار رفت.

آرایشگر رو به دختری که زیر دستش نشسته بود با ذوق خاصی گفت : ببین چقدر عروسک شدی ...

چرخید و به زین نگاه کرد : خب عشقم‌تو چی...

نگاهش رو پسر قفل شد : خدایا...‌تو مدلی ؟‌

زین گلوش رو صاف کرد: عام من...

ارایشگر حالا کاملا نسبت به دختر بی میل شده بود :
وای پسر بیا بشین رو این صندلی تا درستت کنم...  وای چی در بیارم از این چهره ...

بازوی پسر رو گرفت و بلندش کرد .

زین به سمت صندلی رفت .‌دختر از جا بلند شد : دستت درد نکنه جِی جِی ... چقدر باید بهت بدم ؟‌

جی جی درحالی که زین رو ستایش میکرد خطاب به زن گفت : میزنم به حساب شوهر ایکبیریت برو به سلامت. ‌

زن خندید : باشه ممنون .‌

و بعد دوباره صدای جلنگ‌ جلنگ زنگوله بالای در بلند شد و خبر از خروج زن داد.

جی جی با خودش زمزمه میکرد : دست به سایز موهات نمیزنم فقط، پاییناشو برات رنگ روشن میزنم . مثلا دودی . بعد موهات و میدم بالا نظرت چیه ... خودت چی مد نظرته‌...

زین واقعا معذب بود : من...‌عام... نمیدونم هر کار میخوای بکن ...

صدای جی جی بیشتر از اینکه بهش اطمینان بده بهش اضطراب داد : یه کار میکنم هرکی ببینه عاشقت شه...

***

لیام پشت ماشین نشسته بود. و به ساختمون نگاه می‌کرد . اون دقیقا تا چند روز پیش مدام‌تو این محله میچرخید اما زین رو ندیده بود . حالا پسر آدرس همون خونه رو براش فرستاده بود تا بره دنبالش .

یعنی تمام مدت اینجا بوده و لیام ندیدتش ؟

روی فرمون ضرب گرفت و بعد تقه ای به شیشه خورد.

لیام روش رو برگردوند و بعد بهت زده به فرد پشت شیشه خیره شد .

زین در رو باز کرد و داخل ماشین نشست . گرمای ماشین حالش رو بهتر کرد: وای پسر چقدر بیرون سرده.

نگاه بهت زده لیام‌رو دنبال کرد : چیزی شده؟

موهای دودی رنگش‌ رو لمس کرد: عجیب شدم؟

لیام خودش رو جمع کرد : عاا.. نه... نه ...فقط..

صداش رو صاف ‌کرد و نگاهش رو به رو به رو داد : اینجا خونته؟

eternal war   جنگ ابدی Where stories live. Discover now