#19

658 136 71
                                    

زین قدمهای خسته اش رو داخل کوچه کشید و بعد متوقف شد . چشمهای گرد شده اش رو به مرد رو به روش دوخت.

مرد چرخید و برخورد نگاهش با زین ، پسر رو مجبور کرد تا قدمی به عقب برداره: چی‌میخوای ؟

مرد طاس لبخند زد و زین پیچشی رو توی شکمش احساس کرد : یه چیزایی شنیده بودم اومدم ببینم صحت داره یا نه.

قدمی‌به زین نزدیک شد و پسر دوباره عقب رفت .

" انقدر نترس زین... انقدر بدبخت نباش"

با خودش فکر‌کرد و قدم عقب رفته رو برگشت :

نمیخوام ببینمت ... دور و بر خونه من نپلک .

فلیپ با صدای بلند خندید : وای پسر این چهارسال بهت ساخته .شجاع شدی.

نگاهی به ساختمون رنگ و رو رفته رو به روش انداخت : اینجا رو خریدی ؟ اخرین بار یادمه نمیتونستی برگردی اینجا .

نگاه سردش رو به پسر دوخت و باعث شد احشای درونی پسر یخ بزنن.

_ من اون بچه ای که از ترس هر چی میگفتی گوش میداد نیستم . بدهیم باهات صاف شده نمیتونی تهدیدم کنی .‌گمشو از اینجا .

در کمال تعجب صداش نلرزید. انگار این حقیقت که قرار بود یه زودی به آغوش مرگ‌پناه ببره بهش جرئت داده بود. ‌

ابرو های فلیپ بالا رفت : درسته... من فقط میخواستم ببینم پسر کوچولومون چجوری بزرگ شده .

دستهاش رو به نشانه تسلیم بالا گرفت : ولی انگار تو علاقه ای به تجدید خاطره نداری. و البته حق هم داری . کی دلش میخواد اون روزایی که تو گند و کثافت غرق بوده رو یاد آور شه .

قدمی محکم به جلو برداشت : ولی کاش یکم بیشتر قدر دانی میکردی ... دلم شکست.

زین نیشخند زد : تو زیادی رو داری ... قدر دان باشم ؟ باید دستت و برای گندی که به زندگیم‌‌زدی ببوسم ؟‌

فلیپ حالا درست رو به روی پسر بود: بیخیال زین...منصف باش . کسی که از بین لجن خارجت کرد تا بتونی بدهیاتو بدی و یکم به خودت بیای من بودم. تا قبل از اینکه من پیدات کنم زیر دست طلبکارات کتک می‌خوردی . من بهت کار و حقوق دادم...

زین از بین دندون های بهم ساییده شده غرید : نمیخوام ببینمت ...‌کجای این جمله برات نامفهومه؟

فلیپ سر تکون داد : باشه ...

از زین فاصله گرفت : مقصود رفع دلتنگی بود که‌ انجام شد . امیدوارم بازم‌ببینمت .

چرخید و در حالی که پشتش به زین بود از اون دور شد .

مهم نبود چقدر این دنیا برای یادآوری خاطرات زین مصمم بود . اون نمیخواست اخرین روزهاش رو با حسرت گذشته از دست بده.

eternal war   جنگ ابدی Where stories live. Discover now