#34

617 116 63
                                    

مگنس وارد پناهگاه شد و چشمش بلافاصله به جیسون افتاد.

پسری که براش غریبه بود و روی راحتی های چرمی نشسته بود . به همین‌ خاطر میتونست به راحتی حدس بزنه اون کسیه که ادعا کرده برادر جکسونه .

_ نمیدونستم جکسون برادر دوقلو داشته.

کنایه وار گفت و روبه روی جیسون نشست .

مکس با دیدن جیسون اخم کرد . این مرد رو میشناخت؟ به نظرش آشنا می‌رسید.

جیسون انگشتهاش رو در هم قفل کرد و کمی به جلو خم شد :

_موضوع جکسون و من نیستیم. موضوع اون زین هرزه اس که همیشه دردسره. اول جکسون و کشت حالا هم معلوم نیست لیام و کجا گم و گور کرده.

مکس که کنار مگنس ایستاده بود بلافاصله به حرف اومد : اونی که دزیده شده زینه .معلوم‌ نیست دوست تو واسه چی خودشو چسبونده به زین که حالا اونم گم شده.

جیسون عصبی غرید : لیام فقط عذاب وجدان داشت اون احمق فقط میخواست موضوع چهار سال پیش و جبران کنه.

مگنس اخم کرد ‌. چهار سال پیش؟

با فریاد مکس و بعد جهشش به سمت جیسون به خودش اومد و با گرفتن یقه پسر از پشت جلوش رو گرفت .

_ احمق عوضی تو اون نامردی هستی که اون شب با زین اون کار و کردی‌. تو و بلک تایگر حقتونه هر بلایی سرتون بیاد ولم کن مگنس‌‌... بذار دهنش و بگ...

مگنس دستش رو جلوی دهن مکس گذاشت و سعی کرد آرومش کنه : خیلی خب آروم باش. بیا فعلا رو پیدا کردن زین تمرکز کنیم .

مکس کمی آروم شد و شروع کرد به نفس نفس زدن .

احساس کرد نمیتونه اونجا رو تحمل کنه پس فقط قدمهاش رو به سمت در تند کرد و مگنس رو با جیسون تنها گذاشت .

مگنس نفس عمیقی کشید و بعد رو به جیسون کرد:

_ فلیپ رو حتما میشناسی . اون زین رو چهار پنج  سال پیش‌به اریک فروخت و وقتی متوجه شد اریک دیگه زین رو نمیخواد سعی کرد اون رو بدزده .

دیشب فلیپ کشته شده . اما زین پیدا نشد. 

ما هر جایی که به فکرمون رسید و گشتیم و حالا برادر زین ب ما پیام داده که اریک از جای زین خبر داره .

بیا فعلا بریم اونجا تا ببینیم دوست تو کجاست .

از جا بلند شد و اهمیت نداد که جیسون پشت سرش میاد یا نه .‌

به هر حال تنها کسی که بهش فکر میکرد زین بود . نه آدم پستی مثل لیام یا جیسون.

جیسون اما از جا بلند شد . لیام براش شخص مهمی بود و به علاوه . می‌خواست مطمئن شه زین سالم از این قضیه جون سالم به در نمی‌بره.

نتیجه مشخص بود ‌. لیام از این شرایط گیج کننده خلاص میشد و زین توی گرداب گیر میفتاد.


eternal war   جنگ ابدی Donde viven las historias. Descúbrelo ahora