#28

632 128 105
                                    

حدودا ۲۰ دقیقه وقت داشت و یه همه چیز و همه کس فکر کرده بود .

دستهاش از شدت کشیده شدن خونی شده بود و درد گرچه باز شدن طناب رو برای زین سخت میکرد اما خیسی خون کارش رو راحت میکرد ‌.

حالا می‌فهمید که مرگ‌رو اصلا جدی نگرفته. یا شاید هم‌حضور چند روزه لیام تو زندگیش این حس رو بهش داده بود که می‌خواد زندگی‌کنه .

از طرفی این حس باعث میشد نسبت به جکسون عذاب وجدان داشته باشه.

خوب به خاطر  داشت روزی رو که شاهد مرگ اون پسر بود :

_ جکی....

با ذوق پله ها رو پایین رفت تا تیر کمون جدیدی که درست کرده بود رو به جکسون نشون بده.  ۱۵ ساله بود و جکسون حدود ۲۰ سال سن داشت .

اما صدایی ‌که شنید متوقفش کرد .

به در نیمه باز نزدیک شد و با وحشت به صدای ناله دردناک جکسون گوش داد .

در رو کمی باز تر کرد و بعد تیر کمون از دستش افتاد .
جلوی دهنش رو گرفت تا فریاد نکشه. فلیپ داشت با جکسون چیکار میکرد ؟‌ جکسون داشت ناله میکرد و فلیپ...

وحشت زده قدمی عقب برداشت و فرار کرد .

نمیدونست باید چیکار کنه . قلب کوچیکش سینه اش رو هدف قرار داده بود و انگار  میخواست از بدنش فرار کنه .

مدتی بعد جمله ای که همه جا شنیده می‌شد این بود : جکسون فاحشه فلیپ شده.

به مرور از گروه ها طرد شد و توی سکوت و خلا خودش فرو رفت . زین اما نتونست جکسون رو رها کنه . میدید که برای تسویه سفته هایی که از پدرش به ارث گرفته بود تلاش می‌کنه.  برادرش هر از گاهی میومد و التماس میکرد تا برگرده.  اما جکسون میگفت اینجا راحته و دوست نداره برگرده.

زین میدونست که دروغ میگه . گریه های شبونه جکسون رو میشنید. کبودی هایی تنش رو . و چشمهای غم گرفته اش رو .

زین مرگ جکسون رو ، در حالی که زنده بود میدید.
و بلاخره اون روز رسید .‌

نمیدونست چند ماه از انتشار خبر هرزه بودن جکسون توی پناهگاه گذشته بود. ۷ ماه ؟ یا بیشتر؟

جکسون توی اتاقش نشسته بود و به خلا خیره شده بود .

زین آروم خودش رو جلو کشید و روی زمین نشست: حالت خوبه ؟

جکسون انگار داشت با خودش صحبت می‌کرد: میگه من فقط یه هرزه ام ‌و باید سکوت کنم ...

خنده کوتاهی کرد : نمیتونم...

نگاهی به زین انداخت: کمکم کن زین...

زین چشمهاش گرد شده اش رو به جکسون دوخت.

_ کمکم کن نجات پیدا کنم .

زین تند تند سر تکون داد : باید چیکار کنم بهم بگو .

eternal war   جنگ ابدی Where stories live. Discover now