#29

624 125 93
                                    

_مرده مایک؟

مردی که همراه فلیپ اومده بود پرسید . مرد موسفید _مایک _ جلو رفت‌ و نفس مرد رو چک کرد : نه تیم ... هنوز زنده اس‌.

تیم خندید : چه جون سخت .

اسلحه ای از کمرش بیرون آورد و بدون معطلی به پیکر فلیپ شلیک کرد : خب حالا مرد .

مایک از شدت پاچش خون چشم بست . موهای سفیدش حالا با لکه های سرخ رنگ جدیدی گرفته بود .
تیم نگاهش رو به سمت زین چرخوند: میدونی من چرا اینجام ؟

بدون اینکه انتظار جواب داشته باشه ادامه داد و به لیام اشاره کرد : این عوضی برام دردسر درست کرد . هرزه ام رو فراری داد و مجبورم کرد با پلیس دست و پنجه نرم کنم.

جلو رفت‌ و به زین که اسیر چنگال نوچه مایک شده بود نگاه کرد . درد از نگاهش بیرون می‌چکید .

_ من با تو کاری نداشتم. فلیپ میخواستت.  اما خب ... دیدی که چیشد.

به سمت لیام رفت : مایک این احمق هنوز زنده اس . ببرش یه جای بهتر و زنده نگهش دار . سالم میخوامش .

_ چشم ...

مایک گفت و بعد به سمت در رفت و خارج شد.  وقتی برگشت دو نفر همراهش بودن . لیام رو بلند کردن و از اونجا بیرون بردنش .

تیم بار دیگه به زین نگاه کرد. حالا فقط اون دو نفر و مردی که زین رو نگه داشته بود اونجا بودن : خب حالا ، بکشمت یا ...

جلو رفت‌ و خم شد تا چهره زین رو بهتر ببینه: یه جور دیگه ازت استفاده کنم .

_میخوای با لیام چیکار کنی ؟

_ تا اونجا که میدونم باهاش رابطه ای نداری. چرا نگرانشی؟ مگه تو فقط همکلاسی الیزابت سایفرد نبودی؟

زین نمیدونست این حرفش چه تاثیری میذاره ، اما حرف زد : خواهش میکنم ... اون... اون برای من خیلی با ارزشه...  نمیشه فقط رهاش کنی و من و نگه داری ؟‌
میخوای بکشم یا اعضای بدنم و بفروش نمیدونم ...فقط لیام و ول کن .‌..

تیم متفکر دور شد : هممم... چیزی که از تو شنیدم اینه: چهار سال پیش پادوی این یارو بودی ‌

با سر به جسد فلیپ اشاره کرد و ادامه داد: بعدش توی بارش کار میکنی و در نهایت تصمیم میگیری با هرزگی اریک رو کردن به زندگیت ادامه بدی .

چرخید: لیام‌ پین کجای زندگیته ؟

زین سعی کرد کمی جا به جا شه تا دردش کمتر شه اما مرد محکم‌نگهش داشته بود . با عجز نالید: من خودمم نمیدونم چمه ... من قرار نبود...

سرش رو با ناراحتی به زمین کوبید : قرار نبود عاشقش شم...

تیم اخم کرد : میخوای باور کنم ؟

_ برام مهم نیست که باور کنی یا نه... فقط ولش کن .

_ پس تکلیف انتقام من چی میشه؟

eternal war   جنگ ابدی Where stories live. Discover now