" Honey dikkat et ! "
Balım elinde asası perişan halde yanına dönüp Ölüm Yiyen'in kendisine attığı öldüren lanetten sağa doğru atılarak kaçtı . Saniyesinde Ölüm Yiyen'i etkisiz hale getirirken kendisine doğru koşan Lily " Arka tarafta bize ihtiyaçları var . " dedi .
Balım hızla kafasını sallayıp Lily ile beraber koşmaya başlarken " Teşekkürler . " diye mırıldandı . Lily nefes nefese " Ne demek . " diye karşılık verdiğinde ne kadar zor durumda olsalar da gülümsedi . Lily kendisini bir kaç saniye geç uyarmış olsaydı şimdiye tahtalı köye postalanmıştı .
Sırt sırta vermiş karşısındakilerle düello eden üçlüyü görmesiyle derin bir nefes aldı . Gayet iyilerdi . Lily Balım'a dönüp bir baktı sonra da savaş alanına bakıp nasıl saldıracaklarının planını yaptı .
" Gizlice saldırabiliriz . Eğer ben şu sütunun arkasına saklanırsam .. Imm boşver ! Dalalım gits- "
Balım karşıdan gelen yeşil büyüyü çok geç fark etti . Büyü Lily'e çarparken hiçbir şey yapamadı . Çığlık atamadı . Biricik dostunun yanından savrulup geriye doğru uçarken gözlerindeki ışığın söndüğünü gördü . Hareket edemedi . Sadece gökyüzüne doğru boş bir ifadeyle bakan dostuna bakmakla yetindi .
" LİLY ! " diye haykıran ve kendisine doğru koşan James'i gördü .
Sirius az sonra çapraz ateşte kalacak olan James'in peşinden koşup onu tutmaya çalıştı . Elleri James'in üstüne ulaştığı anda ikisi de yere düştü .
Boğazından hırıltılı bir ses çıktı . Hayır , sadece saniyeler sonra Lily , James ve Sirius ayağa kalkacak ve savaşmaya devam edeceklerdi .
Sarsak adımlarla yerde yatan Sirius ve James'e doğru yürümeye başladı . James her an kahkaha atıp " Bak Tüylü ! Senden daha iyi bir oyuncu olduğumu söylemiştim ! Patinin de hakkını yemeyelim canım . " diyecekti . Sonra ikisi de ayağa kalkacak gülüşerek kendisine gelecekti .
Daha fark bile edemiyordu , Remus'un göz yaşları içinde yanına geldiğini ve kendisini savunduğunu . Bir yandan da " Onlar öldü ! " diye bağırıyor , Balım'ı kendisine getirmeye çalışıyordu . Balım gülümseyerek Remus'a döndü .
Sevgili kardeşi daha bunun bir şaka olduğunu anlamamıştı .
Balım gülümseyerek Remus'a bakarken Remus birden ciddi bir ifadeyle Balım'ı kenarıya itti . Balım yere yığılan Remus'a kıkırdadı . Gerçekten de herkes çok iyi rol yapıyordu .
Balım saniyelerce onlara baktı . Her an biri ciddiyetini kaybedip gülecekti . Ama bu saniyeler dakikalara dönüştü .
Artık bu şakanın cılkı çıkmıştı . Sakince Remus'un yanına çöküp nazikçe onu dürtmeye başladı .
" Aylak , kardeşim . Hadi kalkın . Bu şaka benim hoşuma gitmemeye başladı . Başka şakalar yapın . Ben bunlara gülmüyorum . "
Balım her bir saniye Remus'u daha sert dürterken " Kardeşim , kalk lütfen . " dedi . Remus hiçbir tepki vermeyince somurtarak yerde yatan Sirius ve James ikilisine doğru ilerledi .
Her zaman çimlerin üzerinde yattıklarında yaptığı gibi onların ayaklarına ayağıyla vurup " Pati ! Çatalak ! Hadi kalkın . Eve gidelim . Lils'i nasıl ikna ettiniz bilmiyorum ama bu gerçekten çok saçma bir şakaydı . " dedi . Mantığı ne olduğunu çözmüş gözlerini doldururken kalbi ısrarla reddediyordu .
Yanakları yaşlarla ıslanmaya başlamıştı . Yüzünde bir gülümseme vardı . Kabullenemiyordu . " Hadi eve gidelim . " dedi . Eve gitmek istiyordu . Kendi başına da evine gidebilirdi . O zaman nasıl ev olurdu orası ? Yalnız olacaktı . Yüzündeki gülümseme sönerken baktı her birine .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesmerized
FanfictionHepimiz Harry Potter'ı keyifle okuyup , izledik . Peki ya tıpkı bizim gibi olan biri kendini Rowling'in dünyasında bulursa ? Ve daha Karanlık güçler yükselmekteyken işleri bitirmeyi amaçlasaydı ? Harry Potter'ın doğumuna şahit olabilseydi ? Fazlal...