0.9

847 86 14
                                    

Neden sürekli koşmak zorundaydı ki ? Neden !? Merdiven yerine süpürge koysalar ne olurdu ki ? Zor oluyordu koşmak işte ! Odalarına girdiği anda üçünü cam kenarında oturuyorken buldu .

" Dediniz değil mi unutmadınız ? "

Remus nefes nefese kalmış kıza bakarken ayağa kalktı . " Sakin . Ne oldu ? " Balım havayı içine doldurmaya uğraştı ve " Amato Animo Animato Animagus " dedi .

Hepsi ne olduğunu çakarken Sirius " 20 gündür ağzımdaki şu otu taşıyorum . Unuturmuyum hiç ? Bir 20 gün daha taşımam . Tadı Ejderha bırtı gibi . " diye homurdandı .

James kafasını sallarken " Kesinlikle . Unutmadım . Belki elimin üstüne koyduğum bu işaret her dakika hatırlatıyor olabilir ama o olmasa bile unutmazdım . " dedi . Balım derin bir nefes alırken Remus elindeki paketi uzattı .

" Jelibon ? Çikolata veremem . "

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

" POTTER ! POTTER ! "

Balım koltukta oturmuş yanındaki solgun Remus'a sarılıyordu . Dolunay yakınlaşmıştı . Gryffindor Ortak Salon'unda büyük bir parti havası vardı . Bu parti havası ikilinin pek umrunda değildi .

Nedeni ise kazanılan ilk Quidditch maçıydı . James kaptan olarak çok iyi iş çıkarmasının yanında atışları ile takımı kurtarmıştı . Geçitten gidilerek alınan içecekler , mutfaktan getirilen yiyecekler derken herkesin modu yerindeydi . Arkada çalan yüksek sesli şarkı ile James topladığı övgüler ile deli gibi zıplıyor , Sirius da dostuna eşlik ediyordu .

Sirius koltukta yayılmış ikiliye ilerledi ve " Hadi dans edelim ! " diye bağırıp elini Balım'a uzattı .

" Ben böyle iyiyim çocuğum . Sen git köşede seninle flört eden kızlar ile dans et . Sonra seni alıkoymuşum gibi beni çekiştiriyorlar . "

Remus elindeki kitabı gösterirken Sirius Balım'a göz kırptı ve çapkın gülümsemesini takındı . Sonrada hızlı bir şekilde odanın köşesine doğru  döndü .

Lily bıkkın bir şekilde Balım'ın ayaklarını ittirip koltuktaki boşluğa oturdu . Bir saattir parti yapanların Ortak Salon'a zarar vermemeleri için uğraşıyordu . " Şu maçların sonundan nefret ediyorum . İki de biz kaybetsek ne olur ? Potter'ın egosundan geçilmiyor . " Balım Lily biraz gevşesin diye kendi Kaymakbirasını ona uzattı .

" Aaa ! Hiç öyle olur mu Lils ? "
Balım onun siniri bozuk haline kıkırdadı . Lily kızıl saçlarını sinir ile savururken James Çiçeğinin geldiğini fark etti .

Kalabalığın arasından sıyrılırken saçlarını karıştırdı . " Lilyy ! Çiçeğiiim ! Biricik kahramanını selamlamayacak mısın ? "

Dişlerini göstere göstere gülen James'e Lily tükürürcesine " Rüyanda Potter . Rüyanda . " dedi . James dudaklarını bükerken " Zaten rüyalarımı süslüyorsun Çiçeğim . Bayağa güzel hem de . " dedi . Balım gözlerini kocaman aralamış onun dediğine şaşırırken Remus bile kafasını kitabından çekmeye değer bir şey bulmuştu .

Lily yeşil gözleri öldüren laneti  andırırken sırıtarak ayağa kalktı . James " Evet Çiçeğim . " diyerek elini ensesine atarken Lily uzanıp onun gözlüğünü aldı . " Kahramanımız biricik ego Potter ! Hepimizin sevgilisi , bir tanesi . " Lily sıkı kıravatını gevşetirken tıpkı James'in onunla flört eden haline bürünmeye başlamıştı . " Ben James Potter ! Pardon James ' Hiç bir kusuru olmayan ' Potter . Kovalayıcı , Gryffindor'un biricik gururu . Herkesin sevdiği çocuk ! İstediğim ile flört eder , istediğimi öperim . "

MesmerizedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin