Rüyada olduğunun bilincindeydi . Yoksa nasıl Lily sürekli önlerine yiyecek bir şeyler doldururken Harry'e Biçim Değiştirme dersi verebilirdi ki ?
" Tamam James şimdi asamı al . Aferim . Şimdi bir güzel çevir bakayım . Aynen öyle . Elini Snitch'e uzattığında ki gibi . "
" Tüylü Teyze oluyor mu ? Tüylü Teyze oldu mu !? "
Balım daha 5 yaşındaki Harry'nin bir kibrit çöpünü iğneye çevirmesine karşın " Aferim benim minik James'ime ! " diye şakıdı . Sonra da Harry ile bir beşlik çaktılar .
Harry heyecanla " Baba ! Yaptım ! " diye bağırdı . Saniyeler sonra James kafasını kapı pervazından uzatırken " Tabi benim küçük geyiğim herkese taş çıkartır . Hogwarts'a gidince milletin kıçını tekmeleyecek ! " dedi gururla .
Harry oturduğu yerden boşluğa tekmeler savururken " Tekmeleyeceğim ! " dedi . James oğluna kocaman sırıtırken yeniden koridora döndü . Balım ise uzaklaşan James'in Lily'e " Çiçeğim ! Bu çocuk olmuş . Hadi bir tane daha yapalım ! " diye seslendiğini duyuyordu .
Balım olduğu yerde kıkırdarken Harry'den birkez daha büyüyü yapmasını istedi . Ama odada acı bir inleme duyması ile etrafına baktı . Daha bir saniye geçmişti ki aynı sesi daha yüksek bir sesle duyunca kaşlarını çatarak " James sende duyuyormusun ? " diye sordu .
" Neyi Tüylü Teyze ? "
Balım'ın duyduğu ses biraz daha yakından gelirken kesik bir çığlık duydu . Refleks olarak ayağa kalkarken gözlerini sıkıca kapattı .
Ve yumuşak bir yerdeydi . Gözlerini hızla açınca hemen etrafına baktı . Hogwarts odalarından birindeydi . Acı inlemeyi duyması ile hızla soluna döndü .
Kendi gözlerine benzer gözler ile karşılaştığı anda " Tüylü ... " diye inledi Remus . Balım hızla yattığı yerden kalkarken başı döndü ama hemen yanındaki yatağa tutunup dostunun üstünde eğildi .
" Hey ! Hey dostum neyin var ? "
Remus dişlerinin arasından " Ay . " diye fısıldadı . Balım'ın pencereye başını döndürmesi ile " Ha siktir ! " demesi bir oldu . Dolunayın parlaklığı ufuktan gözüküyordu .
Ne yapacağını düşündü önce . Remus burada kalamazdı . Ama herhangi bir yardım çağrısı için vakitleri yoktu . Yaptığı planla hemen komidinin üzerinde duran asayı kaptı ve önce bir kısa süreli görünmezlik büyüsü , sonra da ses kısıtlama büyüsü yaptı . Elleri zangır zangır titriyordu . Ama böyle durumlarda soğuk kanlı olmak için büyümüştü o .
Çekmeceyi kırar gibi açarken parmaklarının arasına küçük ayna parçasını aldı . Diğeri ya James yada Sirius'taydı . Ayağındaki ayakkabılar ile zorla da olsa koşarak Remus'un üzerine eğildi .
Ve onu kucakladı . Aksak birkaç adımını attı . Adrelaninin vücudunda cirit attığını hissediyordu . Dostunu sadece kendisi duyabiliyordu . Koşarak çıktı odadan , sonra da Ortak Salon'dan .
Kollarında kilolarca ağırlık vardı . Nasıl bu duruma sokmuştu kendini ? Nasıl vaktinde uyanamamıştı ? Neden dün gece bu kadar fazla içmişti ?
Remus kucağında sarsılıyor kendisi de bir yandan " James Potter ! Sirius Black ! " diye haykırıyor aynadan bir yanıt bekliyordu . Aynayı parmaklarının ucunda hayatı ona bağlıymış gibi tutarken kucağından kayan Remus'u bir kez zıplatıp sıkıca tuttu .
" YARDIM EDİN ! "
Haykırıyordu . " James ! Sirius ! Yardım edin ! "
Nasıl koştuğunu kendide bilmiyordu . Kendini soğuk karların arasında koşarken buldu . Ağlamamak için kendini zor tutuyordu . Korkuyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesmerized
FanfictionHepimiz Harry Potter'ı keyifle okuyup , izledik . Peki ya tıpkı bizim gibi olan biri kendini Rowling'in dünyasında bulursa ? Ve daha Karanlık güçler yükselmekteyken işleri bitirmeyi amaçlasaydı ? Harry Potter'ın doğumuna şahit olabilseydi ? Fazlal...