Neredeydi ? Merakla ve telaşla etrafına baktı . Sanırsa bir çocuk parkındaydı . Kaydırağı , tahterevallisi , salıncakları derken normal bir parka benziyordu . Kulaklarına bir su sesi geldiğinde arkasına döndü . Deniz kenarında bir parktaydı belli ki .
Burada ne arıyordu peki ? Neden burada olduğunu çözmeye çalışırken birden arkasına bir şey atladı . Kendisiyle beraber yere düşen şey birden sanki değişmiş gibiydi . Şaşkınlığını atıp gözlerini açmasıyla birden itildi . Sırt üstü yere uzanmışken o şey bu seferde kucağına oturmuştu . Ay ışığı arkasından vurduğu için bu kişinin kim olduğunu çözememişti .
Göğüs hizasında saçları olan bir kızdı bu . Kendine gülümsediğini ışıkta parlayan dişlerinden anlamıştı . Birden kız üstüne eğildiğinde iç güdüsel olarak kızı itmek istemişti . Ama iç güdüsüne karşı çıkan şey iç sesi olmuştu . İç sesini dinlemeyi seçti ve kızın ne yapacağını bekledi .
Kız kıkırdarken ellerini kendi saçlarına doğru ilerletti . Parmağında parlayan yüzüğü seçebilmişti . Kimdi bu kız ? Parmağındaki - büyük ihtimalle ya nişanlı ya da evliydi - yüzüğü o mu vermişti ? Parmakların saç diplerine girmesiyle kızın üstüne eğilmesi bir olmuştu .
Elleri kontrolsüz biçimde kızın beli ile kalçası arasında yerini alırken yumuşak dudakları hissetti . Dudakların tadı karşısında put gibi dondu . Ağzının içine dolan yoğun hanımeli tadıyla kalbi durdu .
Kafasındaki parmaklar sinirli bir şekilde saçlarını çekerken güzel dudaklar dudaklarından ayrıldı .
" Oyun bozanlık yapıyorsunuz Bay Black ! Saklambaç kurallarını bozdunuz . Seni bulursam öpücük alacağım konusunda anlaşmıştık ! "
Duyduğu ses ile nefes alamadı . Belki de yaşamayı unutmuştu . Şaşkınlık içinde " N-ne ? " dedi . Yeniden üstüne eğilen bedenin her bir kabarıklığını net bir şekilde hissederken aynı sesi yeniden duyması ile yeniden kasıldı . " Ne , ne ? " Belinin sol tarafında hissettiği narin parmaklar ile inlememek için kendini zor tuttu .
" Çok ayıp Pati ! Karın burada gelmiş senden bir öpücük istiyor , hemde hakettiği bir öpücük , ama sen ' Ne ? ' diye mi soruyorsun ? "
" K-karım ? "
Bu soruyu sormak istemişti . Ama sesi çıkmamıştı . Karşısında en yakın arkadaşı vardı . Belki bir zamandır garip duygular içinde olduğu . Ama şimdi kucağında oturuyor , karısı olduğunu söylüyor ve dahası her gün düşündüğü dudaklar onu öpüyordu .
Sirius düşünemedi , sadece hafif doğrulup kendisine zaten yakın olan dudaklara bastırdı dudaklarını . Tanrım , diye mırıldandı içinden . O kadar uzun zamandır düşlüyordu ki bu anı . Hiç çekingen değildi , az önce dudaklarının ısırmasından anlamıştı bunu . Elleri yükselip karısının sırtına geçerken onu kendine bastırdı . Ve ani bir hareket ile yer değiştirdiler .
Sirius geri çekilip gözlerini açtığında ay ışığı vurmuş yüzüne baktı . Kehribar gözlerinde bir alev dans ederken ayrı bir pırıltı barındırıyordu , dudakları öpüşmekten kızarmıştı , yüz hatları keskinleşmişti . 16 yaşından daha büyük gözüküyordu ama bu umrunda değildi . O çok güzeldi , çok ama çok güzel .
Güzel kadınının elleri göğsünde dolaşıyordu . Dokunduğu her noktaya öyle bir alev bırakıyordu ki . Yüzünden bir saniye çekemedi gözlerini . Öyle güzel gülümsüyordu ki kendisine . Hafif kaldırdı kafasını güzel kadını , sonra da yaklaştı güzel dudakları kulağına . " Öp beni Sirius . "
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
James kahkaha atmamak için dudaklarını birbirine bastırıyordu , yanındaki Remus'un da kendisinden pek bir farkı yoktu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesmerized
FanfictionHepimiz Harry Potter'ı keyifle okuyup , izledik . Peki ya tıpkı bizim gibi olan biri kendini Rowling'in dünyasında bulursa ? Ve daha Karanlık güçler yükselmekteyken işleri bitirmeyi amaçlasaydı ? Harry Potter'ın doğumuna şahit olabilseydi ? Fazlal...