4.7

381 33 20
                                    

Pişmandı .

Bu kadar çabuk pişman olacağından o zamanlar bihaberdi . Bundan üç yıl önce verdiği karar için de pişmandı . Sekiz yıl önce verdiği karardan dolayı da pişmandı .

Onlar ile hiç bu kadar yakın olmamalıydı . Kardeşi gibi görmemeliydi , en yakın dostları olmamalıydı , iki gün sonra evleneceği adam olmamalıydı .

Yıllardır pişman olmadığını iddia etmişti . Yakın bir süreye kadar da hala pişman olmadığını düşünüyordu . Onları tehlikeye attığını fark edene kadar .

Aslında kim olduğunu sadece üç kişi biliyordu . Albus Dumbledore , Gellert Grindelwald , Minevra McGonagall . Her birinin bir karakterden ibaret olduğunu , eğer kendisi olmasaydı sonlarının ne olacağını sadece onlar biliyordu .

Bir de nasıl olduğunu anlayamadan buraya gelmiş olan Balım biliyordu . Yıllar boyunca elinden geldiği kadar dikkat etmişti . Normal olduğunu , hiçbir farkı olmadığını hissettirmek istemişti herkese . Belki de bunu başarmıştı .

Ama eğer buraya gelmiş olan kişi kendisi olmasaydı ve Balım sadece evine gelen bir mektupla bir cadı olduğunu öğrenen bir Muggle-Doğumlu olsaydı buraya gelmiş olan kişi dikkatini çeker miydi ?

Evet .

Sürekli Müdürün odasına giden , herhangi bir olay olduğunda saniyesinde orada biten , derslerinde ve bazı konularda olması gerekenden daha iyi olan ve en dikkat çeken arkadaş grubundan biri kesinlikle Balım'ın dikkatini çekerdi .

Sevgi arayışı ve yalnızlıktan korkuşu nasıl gözünü boyadıysa bu evrenin en önemli insanlarıyla arkadaş olmuştu . Arkadaş olmayı geçmiş onların ailesi haline gelmişti . Onlarda Balım'ın ailesi olmuştu .

Ve bu düşüncesizliği onları tehlikeye atmaya yetmişti . Daha onları tehlikeye atacak etkenler ortaya çıkmadan hepsine büyük bir tehlike getirmişti . Hepsi bir hedefti .

Balım'ın gerçekte kim olduğunu bilecek olan herkes için birer hedef haline gelmişlerdi . Çünkü Balım her ne kadar amacının bu dünyaya elinden geldiğince az ölüm , mutsuzluk ve yalnızlık getirmek olduğunu bilse de onlara bir zarar gelecek olsa amacında durmayacağını biliyordu .

Onlara olan sevgisi amacından saptırıyordu . Onlara zarar verebilecek herhangi bir güce her şeyini sunardı . Kendisini , bilgilerini , gücünü . İşte bu belki de bugüne kadarki en büyük tehditti . Sevgisi yüzünden yapacakları bir tehditti .

Bunu bu kadar geç fark etmiş olması büyük bir hataydı . Bunu Tom Riddle'ı canlı olarak ilk defa gördüğünde fark etmesi bir hataydı .

Çok da büyük bir baskın olmadığını düşünmüştü oysaki gecenin başında . Her şey de her zamanki gibi ilerlemişti . Çok zorlanmadığı düellolar yapmış , rakiplerini çok uzun sürmeyen bir sürede etkisiz hale getirmişti . Derken oldukları avluda onlarca cisimlenme sesi yankılanmıştı .

Ataklarını yarıda kesip savunma pozisyonuna geçmişlerdi . Balım kendisini korurken kalabalık Ölüm Yiyenlerin bir kişi etrafında toplandığını fark etti . Karanlık Lord'un etrafında . Düşmanının etrafında .

En son onu oldukça net bir biçim de Regulus Black'in zihninde görmüştü . Ama o değişmişti . Kırmızı gözleri ne kadar karanlık bir alan da olsalar da parıldıyor , şekli değişmeye başlamış yüzündeki gülümseme bozulmuyordu . Asası parmaklarının arasında durmadan hareket ediyor , yanındaki maskeli insanları yönlendiriyordu .

Voldemort , Balım'ın beklemediği kadar korkutucuydu . Onun sadece bir insan olduğunun farkındaydı . Ama Balım o an ona bakarken kaç saniye geçtiğini bilmiyordu ama geçen her bir saniye de nefes alması giderek zorlaşmıştı .

MesmerizedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin