Doğruyu söylemesi gerekirse yakın zamanda yaşadığı günlerin tadını çıkarıyordu . En azından yaşanan kötü olayları görmezden gelmeye çalışıyordu . Bir hayli meşguldü de . Nedime olmanın bu kadar zor olduğunu bilmiyordu .
Tabi her gece aynı yastığa baş koyduğu adamın da sağdıç olması uyumadan önce uzun bir sürece kafalarındaki düğün planlamalarını konuşmalarını sağlıyordu . Balım çok ciddi bir şekilde James'e deri ceket giyindirmeyi planlayan Sirius'un kafasına yastık geçirince Sirius artık daha gerçekçi yorumlar yapmaya başlamıştı . Balım'ın gerçekçi yorumdan bir kastı mihraba Geyik James'in üstünde giden Lily'di ama yine de biraz yol katetmişlerdi .
Bir gurunun sağdıç olamayacağını söyleyen üstatları ise genel olarak oturduğu yerden yorumlarda bulunmayı tercih ediyordu . Balım onun işinin aynı bir virüs gibi beyinlerine işleyip Sirius ve kendisini gizlice evliliğe yanaştırmaya çalışmak olduğunu daha ikinci günden çözmüştü . İşin bir tık garip olan kısmı da Sirius'un Remus her bu konuyu açtığında duraksayıp kendi kendine gülümsemesiydi .
Neyse ki Balım içindeki küçük evlilik korkusunu reşit olmadığını düşünerek dağıtıyordu . En azından birkaç gün dağıtabilmişti çünkü birden 18 yaşında reşit bir bireye dönüşmüştü . Doğum gününü , doğum günü kutlaması olmadan birkaç saat önce fark etmişti çünkü işten döner dönmez mutfağını savaş alanı gibi bulmuştu . Tabi masanın üzerinde de üstünde – tahminince Remus ve Lily yaparken dayanamayıp bulaşan James ve Sirius – isminin ve yazının yanlış yazılı olduğu yan tarafa doğru yıkılmış bir pasta ile karşılaşmıştı .
Hayranlık duyduğu pastasının resmini emektar kamerasıyla onlarca kez çektikten sonra onu bir güzel mideye indirmekle meşgulken özellikle James tarafından hızla evden çıkılması istenmişti . Önünde tipinin aksine tadının fazlaca iyi olduğu bir pasta varken onu yemek yerine dışarıya çıkmayı tercih eden James tarafından . Ya dünyanın sonun geldiğini düşünmüştü ya da ...
Ya da James Potter tarafından Quidditch maçına götürüldüğünü .
Tabi James bunu doğum günü hediyesi olarak öne sürmüştü ama Balım onun amacının normalde tuttuğu takımın oyuncuları her yanlış hareket yaptığında yere yatıp tepinmeyi veya küfretmeyi seçen James ile kimse maça gitmeyi tercih etmediği için kendi doğum gününü öne sürüp onlar ile maça gitmek olduğunu biraz geç anlamıştı . James cidden fanatik futbol seyircileri ile kapışabilirdi .
Yaklaşık bir ay içinde ne yaptığını kafasında geçirirken sehpanın üzerindeki bardağı alıp koca bir yudum soda içti . Cidden gelinlik demek bu kadar uzun sürüyor muydu ?
Kabinde gelinlik deneyen Lily'nin içten içe üzgün olduğunu biliyordu . Lily , Petunia'nın da burada olmasını tercih ederdi . Balım bir süre önce James ve Lily'nin katıldığı Petunia ve Vernon çiftinin düğününde pek hoş şeyler olmadığını biliyordu . Petunia , Lily'e nedimesi olup olmayacağını bile sormamıştı . Balım ne kadar ona umursamaması gerektiğini söylese de Lily'nin bu kadar üzgün olmasının tek nedeninin de bu olmadığını biliyordu .
Lily önceden görüştüğü kimseyle görüşmüyordu . Petunia , Lily'nin kendisi gibi normal biri olmayıp bir 'ucube' olduğunu öğrendiğinden beri ondan uzak duruyordu . Derken Severus onun yanında olmuştu . Bir cadı olmanın kötü bir şey olmadığını , arkadaş olmanın ne demek olduğunu Severus ile öğrenmişti Lily . Şimdi yanında ne kız kardeşi vardı ne de ilk dostu .
Övünmek istemezdi ama onların yerine geçemeyecek olsa bile kendisine göre Lily'nin bu eksikliklerini gayet memnun ve mutlu bir şekilde yerine getiriyordu . Yerine göre kız kardeş yerine göre de onun en yakın arkadaşı oluyordu ve Lily bundan memnuniyetini her gün gösteriyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesmerized
FanfictionHepimiz Harry Potter'ı keyifle okuyup , izledik . Peki ya tıpkı bizim gibi olan biri kendini Rowling'in dünyasında bulursa ? Ve daha Karanlık güçler yükselmekteyken işleri bitirmeyi amaçlasaydı ? Harry Potter'ın doğumuna şahit olabilseydi ? Fazlal...