" SENİ ÖLDÜRECEĞİM ! "
Balım gülerek suyun içinde ilerlemeye çalışırken arkasından bir fırtına gibi gelen James öksürüyordu ve burnuna kaçan tuzlu suyla burnu yanıyordu .
Balım bir yandan arkasını kontrol ederken James küçük bir savaş çığlığı ile Balım'ın üstüne atladı . Şimdi ikisi de su yutuyordu . Sirius ve Remus kahkaha atmaktan oturdukları şezlongdan düşmüşlerdi .
James , Balım'ı saçlarından tutup suya bastırmaya çalışırken Balım da onun kolunu tutmuş aşağıya çekiyordu . Bayağı saç baş kavga ediyorlardı . Ama Balım bunu bir yandan haketmişti . Suyun üzerinde uzanan James'i suya batırmak büyük ayıptı . Hele de dün James , Balım'a aynı şeyi yaptığında Balım söylenmedik söz bırakmamış birde üstüne bunu yapmayacaklarına söz vermişlerdi .
Balım suyun altından çıkardığı kafası ile öksürerek " Yardım edin ! " diye bağırdı . James zorla onun kafasını suya sokarken " Katlak ! Bunu hakettin! " diye ona karşılık olarak bağırdı .
Sirius kumların üzerinde tepinirken Remus " Kızı öldüreceksin ! " diye kahkahalarının arasında bağırdı . James , Balım elinden kaçmadan hemen önce " Zaten amacım bu ?! " diye bağırarak karşılık verdi .
Balım üste çıkıp James'i suya batırırken ağzından fışkıran tuzlu suyla " Zaten sevgili milletinden ne beklenir ki ? İt herif , burada ölüyorum o gülüyor ! Teşekkürler kardeşim ! " diye kızgın bir tonda bağırdı .
Birkaç saniye sonra da James'i suya bastırmayı bırakıp " Tuzlu su yutmaktan susadım . Ve seni boğmak o kadar da çekici gelmemeye başladı . " diye söylendi .
James genzime kaçan suyla öksürürken " Bende seni boğmayı istemediğimi fark ettim . Ve çişim geldi . İşeyim mi ? " deyince Balım onu ittirip hızla kıyıya doğru yüzmeye başladı .
James'in arkasından güldüğünü duyuyordu ve ona dönüp burun kıvırdı . Ardından da saçlarındaki suyu sıkıp sıcak kumlara bastı . Yanan ayakları ile hızla şezlonga koşarken üstündeki suları yerde yatak Sirius'un üzerine silkeledi . Ardından da Remus'a havadan bir öpücük atıp " Su ? " dedi . Remus çantadan bir şişe suyu ona attı . Balım ona gülümseyip suyu içerken bir yandan ayağı ile Sirius'un üzerine kum atıyordu .
" Havalı dövmeleri olan it çocuk ! Seni şöyle kuma gömüp saçlarını karıştırmak istiyorum . " Dün James kendisini suya basarken Sirius ile el ele tutuşmuş suyun üzerinde yatmalarına ve Sirius'un James'in geldiğini görmesine rağmen tek kelime etmeyişine Balım sinir olmuştu .
Hem hep Sirius dövmelerini yaptırırken orada olmak istemişti . Ama kabul etmesi gerekiyordu . Sirius efsane olmuştu .
Sirius Balım'ın ayağını tutup çektiğinde Balım kumların üzerine düştü . Balım çığlık atarken Sirius kahkaha atıyordu . Balım yerde sere serpe yatarken dudaklarını büzerken " Beni gıcık etmeyi bırak . " diye kızdı Sirius'a . Sirius sırıtarak ona göz kırptığında Balım hemen başka tarafa baktı .
Zaten amele yanığı olmuş yanaklarından kızardığı belli olmazdı . Yerden kalkarken " Ben deve güreşi yapmak istiyorum . Ve eşim olarak da Aylağımı seçiyorum . Ve itiraz kabul etmiyorum . " dedi .
Ardından da şezlongda dinlenme hayalleri yıkılmış olan Remus'u tutup denize doğru sürükledi . Yolda karşılaştığı James'e " Deve güreşi yapıyoruz Çatalak . Pati ilesin . " dediğinde James suyun içinde bir sevinç dansı yapmaya başladı .
Bu çocuk güreşmeli , dövüşmeli , tepişmeli şeylerden çok hoşlanıyordu . Harry azıcık büyüyünce az güreşmeyecekler diye düşündü Balım . Ve aklında oluşan görüntüye kocaman gülümsedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesmerized
FanfictionHepimiz Harry Potter'ı keyifle okuyup , izledik . Peki ya tıpkı bizim gibi olan biri kendini Rowling'in dünyasında bulursa ? Ve daha Karanlık güçler yükselmekteyken işleri bitirmeyi amaçlasaydı ? Harry Potter'ın doğumuna şahit olabilseydi ? Fazlal...