Böyle olacağını biliyordu .
Sirius'un şok , dehşet ve hayalkırıklığıyla göz kırpmadan kendisine bakacağını biliyordu . Üzüntünün getirdiği göz yaşları yanaklarından birer birer üstüne damlarken içinden gelen hıçkırarak ağlama hissini biraz olsun bastırmak için ayağa kalktı .
" Boğazım bu etkileyici hikayeyi anlatmaktan kurudu . Ben su içip hemen geliyorum . "
Asıl amacının kaçmak olduğunun kendisi de farkındaydı . Sirius konuşmadan bile içerideki ortam o kadar gergindi ki Balım tüm konuşması boyunca zar zor yutkunabilmişti . Histerik bir titreme vücudunu ele geçirmişken bardağı zorlukla tutarak acıyan boğazını su ile ıslattı .
En azından Sirius öğrendikleriyle kendisini istemeyecek olursa çantam hazır , diye düşündü Balım . O kadar rezil bir durumdaydı ki gülesi geliyordu . Titreyen elini ağzına bastırıp gülmemek için kendisini tutarken iç sesinin çığlıklarını bastırmaya çalışıyordu . Zihinsel olarak sınırlarını zorluyordu .
Ağzındaki eli gözlerini ovuşturma işine koyulmuşken mutfak kapısından ruh gibi içeriye giren Sirius'u görmesiyle oturduğu sandalyeden kalktı . Ne olacaksa olsun da bitsin moduna girmişti . Gitmeye hevesli gibi gözükse de aynı zamanda Sirius'un en ufak bir yumuşaklığında da ayrılmamaları için yalvarabilecek gibi hissediyordu .
Göz yaşlarına rağmen sert ve sağlam durmaya çalışıyordu . Az öncekinden biraz daha ciddi – artık ne kadar olabilirse – olmaya çalışırken kısaca kesmeye çalıştı .
" Çok da uzatmanın bir manası yok . Harry Hogwarts'a gidiyor Birinci yılında Voldemort tarafından öldürülmeye çalışıyor , kurtulyor . İkinci yılında Voldemort tarafından öldürülmeye çalışıyor kurtuluyor . Üçüncü yılında Voldemort Harry'e kıyak geçiyor ama o yıl da sen Azkaban'dan kaçıyorsun , Hogwarts'a falan giriyorsun , Aylak ile iletişime geçip gerçekleri anlatıyorsun , sonuç olarak Harry aslında senin iyi olduğunu öğreniyor ama Bakanlık seni hala katil biliyor . Dördüncü yılında Harry , Voldemort tarafından öldürülmeye çalışıyor , kaçıyor ama bu sırada Voldemort gerçek bedenine kavuşuyor . Beşinci yılında Voldemort yine Harry'i öldürmeye çalışıyor o sırada sen ölüyorsun . Altıncı yılında yine Harry'i öldürmeyi deniyor ama o sırada da Dumbledore ölüyor . Harry yedinci yılında Hogwarts'a gitmiyor , sana demiştim ya Voldemort ruhunu parçalara bölmüştü onları aramaya çıkıyor . Sonra Hogwarts savaşı çıkıyor , orada da Aylak ve karısı ölüyor . Harry'de ölüyor ama asıl ölen şey Voldemort'un Harry'nin içinde olan ruhunun parçası . Son olarak Harry diriliyor , Voldemort ölüyor kazanıyoruz . "
Balım Albus Severus'un karıştırdığı işlerden de bahsetmeyi düşündü ama karşısındaki adamın ifadeleri zaten yeterince şey belli etmişti . Kim aslında bir kitap dünyasında yaşadığını ve yanlışlıkla 12 yıl hapiste kalıp bir de üstüne öldüğünü öğrense sakin kalabilirdi ki ?
En son olarak da " İşte ben bunların sadece kurgusal bir evren olduğu başka bir dünyadan garip bir şekilde geldim . Gelir gelmez de Dumbledore'a her şeyi anlattım . Tabi Profesör McGonagall ve onlara kıyasla daha yakın bir tarihte de Gellert Grindelwald öğrendi . Bu olanları değiştirmeye çalışıyoruz . " diye ekledi .
" Bunca yıldır bunun için mi çabalıyorsun ? "
Sirius'un bir fısıltıdan ibaret olan sesi Balım'ın kulaklarına ulaşır ulaşmaz " Eğer bundan kastın sana anlattığım şeyleri değiştirmek ise , evet . " dedi aldığı nefesler yetmemeye başlarken . Boğuluyordu .
Öğrendikleriyle sarsılmış olan ve her zamankinin aksine oldukça güçsüz duran adamın gözlerindeki soruyu görebiliyordu . Birkaç saniyeye bir aklındaki soruyu yalanlar gibi kendi kendine kafasını iki yana sallıyordu . Balım bu sefer bile isteye kendisine engel olmazken Sirius'un zihnine sızıp sorusuna baktı . Başka hiçbir şeye göz atmadı . Çünkü Sirius'un diğer düşüncelerini bilmek istediğinden emin değildi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesmerized
أدب الهواةHepimiz Harry Potter'ı keyifle okuyup , izledik . Peki ya tıpkı bizim gibi olan biri kendini Rowling'in dünyasında bulursa ? Ve daha Karanlık güçler yükselmekteyken işleri bitirmeyi amaçlasaydı ? Harry Potter'ın doğumuna şahit olabilseydi ? Fazlal...