Ehem ehem , sizi çok tutmadan kısa bir konuşma yapmak istiyorum .
10 BİN OLDUK !!!!!!! \(☆o◎)/
Öncelikle yani bunu sadece yazılarla anlatamayacağım kadar mutlu ve duygulu olduğumu bilmenizi istiyorum . İlk yorumunu ve vote'unu aldığında , başka kişilerin de okuduğunu fark ettiğinde ağlayan bir tip olarak şuan ne kadar duygusal bişi olduğumu tahmin edebilirsiniz .
Okuyorsan , vote atıyorsan , yorum yapıyorsan , ne yapıyorsan yap beni bu kadar mutlu ettiğin için teşekkür ederim . Sadece kendimin nasıl bir iş çıkaracağını merak ettiğimden yazdığım bu kitabın bu kadar okunmasında yardım ettiğin için teşekkür ederim . (๑♡3♡๑)
Umarım şu dakikaya kadar biraz olsun kafanızı dağıtmanıza yardımcı olup , mutlu edebilmişimdir . Sizleri seviyorum .
İyi okumalar ♡
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Karşısında ki James'e yürüyen kıza sinirle bakan Lily'e gülmemek için kendini zor tutuyordu Balım . Açıkçası Lily , James'e olan bu aşkını keşfetmek ve bunun için çabalamaya başlamak için çok yanlış bir zaman seçmişti . Balım bu aşk meşk işlerinde Sirius ve Lily birbirlerine tahminlerinden daha çok benziyorlardı . İkisinin de zamanlaması bok gibiydi .
Balım bir hafta içinde yapılacak olan yılbaşı partisi aklına geldikçe hala bir yılın ne kadar hızlı geçtiğini fark ediyordu . Geçen sene bu zamanlar ökse otlarından kaçmakla , partide eşi olmak isteyenlerin tekliflerini geri çevirmekle ve Sirius'a friendzone atmakla meşguldü .
Sirius açısından düşününce gerçekten ağır friendzonelar yemişti . Ama şuan yanında yanında oturmuş ve kendisinin aksine Lily'e kıkır kıkır gülen Sirius halinden fazlaca memnun gözüküyordu . Yine de kendisinin gönül gözü biraz kör olduğu için ve Sirius'a uzun stresler yaşattığı için uzanıp onun yanağına minik bir öpücük koydu . Sirius kendisine dönüp yanağına bir öpücük koyunca da sırıtmaya başlamıştı .
Şuan fazlaca sinir dolu olan Lily ikisinin cıvık hallerine burun kıvırırken Sirius onu görüp sırıttı ve dudaklarını oynatarak " Kudur . " dedi . Lily ona orta parmağını gösterirken bir numaralı kız James'e sinir bozucu gülümsemelerinden birini sununca Lily kesinlikle fazlaca yaratıcı bir çıkma teklifi düşünmesi gerektiğine karar kıldı . Bu iş çok uzamıştı .
Hayır zaten bir aydır günün üç vakti çıkma teklifi etmesi olağan bir rutin haline gelmişti . Bunun yanında ya gün aşırı ya da her gün yaratıcı çıkma teklifleri ediyordu . Saat Kulesinin üzerinden bağırmış , üstünde " Benimle çıkar mısın James ? " yazan bir tişörtle gün boyu gezmişti – ki James bunu görür görmez gitmiş tişörtlerinden birinin üstüne " Hayır " yazmış onu da tüm gün giyinmişti . - , Myrtle'ı çok uzun süren uğraşlar sonucu ikna etmiş ve kendisi için Myrtle bile James'e çıkma teklifi etmişti – ki belirtmesi gerekiyordu , Myrtle'ın kendisi ile bir kere bile konuşmuş olan tüm oğlanlardan hoşlanma kapasitesi vardı . – ve bunun bir on katı daha utanılacak şey yapmıştı .
İlk başlarda emindi ki James kendisine bir gün evet diyecekti . Bunu sadece kendisini süründürdüğü yılların acısını çıkarmak için yapıyordu . Ama gün geçtikçe hem umudunu kaybetmeye hem de hayal gücü yaratıcı çıkma teklifleri etme konusunda tıkanmaya başlamıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesmerized
FanfictionHepimiz Harry Potter'ı keyifle okuyup , izledik . Peki ya tıpkı bizim gibi olan biri kendini Rowling'in dünyasında bulursa ? Ve daha Karanlık güçler yükselmekteyken işleri bitirmeyi amaçlasaydı ? Harry Potter'ın doğumuna şahit olabilseydi ? Fazlal...