0.3

1.1K 103 89
                                    

Karşısındaki eşyalara bakıyordu . Küçük notu bir kez daha okudu . 

Büyülü günlerde kullanman gereği ile  . 

M&M 

Herkes onu sert görüyor olabilirdi . Ama unutuyorlardı . Harry'i bir çok konuda destekleyen oydu . Sert gözüken bakışların ardında kedi kadar yumuşak bakışlar duruyordu .

Eh , Balım bu benzetmesinde haklıydı . Profesör McGonagall kediye dönüşebiliyordu sonuçta . Önündeki kıyafetlere baktı . Onun için seçmişti . Ve hepsi gayet güzeldi , McGonagall'ın güzel bir tarzı vardı . Çantadaki diğer şeylere baktı . Yüklü miktarda para . Dumbledore göndermiş olmalıydı . İçinden bir kez daha teşekkür etti .

Ve her kızın ihtiyaç duyacağı şeyler . Sanırım McGonagall'ın neler döndüğünden haberi vardı . Bu başka konuşabileceği kişiler olduğunu gösteriyordu . Belki arkadaşları olacaktı . Belki de Harry Potter serisinde Nam-ı duyulan Çapulcular ile arkadaş olurdu .

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

Yüz üstü yattığı yerde biraz daha yayıldı . Kitabın bir sayfasını çevirirken sıcak ve terin etkisi ile yüzüne yapışan saçları çekti . Sayfada yazanları bir kez daha okudu . Anlaması ne kadar da zordu ! Seriyi yalayıp yutmuş olmasına rağmen bilmediği o kadar çok büyü vardı ki !

Aşağı kata gizlice inip bu kitabı almıştı . Günlerdir elindeki çatalı sallayarak büyülü kelimeleri söylüyordu . Alıştırma yapıyordu . Sonuçta hepsini ilerde öğrenecekti . Sayfadakileri son bir kez kontrol ettikten sonra çatalını eline aldı . Mırıldanarak büyüleri söylerken asasını - yani çatalını - sallıyordu . Kapısı çalınca hızla kafasını kaldırdı . Kim gelmişti ? Ayağa kalktı . Çatalı hala elindeydi . Onunla kendini mi koruyacaktı ? İşte bu komik olurdu .

Kapı deliği de koymamışlardı ki kimin geldiğine baksın ! Kapıyi yavaşça açtığında büyük bir cüsse ile karşılaştı ardından da Filmdekine çok benzeyen lakin daha genç ve yapılı olan Hagrid ile karşılaştı . Büyük elleri kabarık saçlarına giderken şaşkınlığını gizleyemedi .

" Bunu beklemiyordum . Biz daha önceden aşağıda karşılaşmıştık değil mi ? "

Balım karşısında en sevdiği insanlardan birini görmesi ile dişlerini gösterecek şekilde gülümsedi . " Karşılaştık tabikide ! "

" Honey değil mi ? Profesör Dumbledore senin Diagon Yolunda yapacağın alışveriş için yardımcı olmamı istemişti . "

Balım günlerdir kapının kenarında duran para dolu keseyi eline aldı . " Kesinlikle . " Kapıyı arkasından kapatırken yürümeye başladılar . Hagrid'in yanında ne kadar minik kalıyordu . Filmde gerçekten çok iyi ayarlamalar yapmışlardı . Gerçeğine o kadar fazla benziyordu ki .

" Honey kusura bakmazsan beni nereden tanıyorsun ? "

" Rubeus Hagrid , Hogwarts'ta Anahtarların ve Toprakların bekçisi . Seni kim tanımaz ki ? Hogwarts denilince akla ilk gelen isimlerdensin ! "

" Gerçekten mi ? "

" Tabiki de ! "

Hagrid'in yüzüne kocaman bir gülümseme yerleşti . Yürümeye devam ederlerken bir yandan sohbet ediyorlardı . Balım sohbetin yanı sıra karşısındaki kalabalık sokakta akli dengesini kaybetmişti .

Burası , burası inanılmaz güzeldi . Hagrid homurdanarak " Bazı Yaratıklara bakmama izin verilmiyor . Onlar Yaratıklara sert davrandıkları sürece tabiki vahşileşirler ! " dedi .

MesmerizedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin