" İyi günler Profesör . "
Profesör Binns masaya koyduğu başını hareket ettirince Remus ile Balım kıkırdadı . Son derslerinin Sihir Tarihi olması onların şansıydı sanırım . Sihir Tarihi'ne giripte kendilerini şanslı sayamazlardı , sadece son ders olması hiç olmazsa diğer derslerden zevk almalarını sağlıyordu . James ve Sirius buna dahil değildi . İkisini toplaması da Remus ve Balım'a kalıyordu .
İkisinin oturduğu - daha doğrusu Sirius'un uyuduğu - masaya ilerlediler . Remus ağzı açık James'in yaptığına bakıyordu . James'in de ağzı asasını tutmak amacı ile açıktı . Dişlerinin ucunda tuttuğu asa ile elini kullanmadan büyü yapmaya çalışıyordu . Sonuçta ellerini kullanmadan büyü yapmakta bir marifet olurdu değil mi ?
" Yuğos . "
Asanın ucuna doğru inen salyası ile beraber Remus bu görüntüye daha fazla katlanamadığını fark etti . " James! " diyerek isyan ederken Balım cüppesini ucu ile salyalı asayı James'in ağzından aldı .
" Yarın cüppeni bana veriyorsun James . "
James dudaklarını büzdü ve " Hiç yeni deneyimlere açık değilsiniz . Cüppem sanırım en son benim için ağzımı siliyordu ama sen bilirsin Ballı Turta . " dedi . Ballı Turta . James'in Balım'a bulduğu isim .
Eh hoşuna da gidiyordu . Balım elini Sirius'a uzattı . Onun tablomsu halini gösterdi ve " Okumaya yeni bir devrim getiren arkadaşımız var . Gözsüz okuma . " dedi . Yüzüne rastgele bir kitabı koymuş uyuyordu . Remus kitabı onun yüzünden aldı . Balım onun gözlerinin altına gelen tutamlardan birini alıp burnuna sürtmeye başladı . Balım devam ettikçe Sirius kafasını iki yana sallıyor , burnuna vuruyordu .
" Saçımı burnuma süpürge etmeyin . Olduğu yerde mutlu . "
Üçü Sirius'un dediğine gülerken Balım " Sirius hadi kalk . Acıktık biz . " dedi .
" Size yemek mi pişireyim ? "
James güldü ve " Hayır . O küçük kıçını kaldırıp Büyük Salon' a geleceksin . " dedi .
Remus'ta " Tabi Binns ile baş başa uyumak istemiyorsan . Malûm hayalet . Ne yapacağı belli olmaz . " diye fikrini belirtti . Sirius gülümserken gözlerini açtı .
Profesör Binns'e kısa bir bakış attıktan sonra cebinden minik bir fişek çıkardı . Tabiki de Hogwarts'a gelmeden önce büyük bir hobi alışverişi yapmıştı . Asası ile ucunu yaktıktan sonra yere koydu . Dostlarına dönüp sessizce " Kaçın . " dedi ve oturduğu yerden hızla kalkıp koşarak sınıftan çıktı . Diğer üçü ise şaşkınlık ile yere bakarken ilk Sirius'un peşinden giden James oldu . Remus ve Balım ne halt döndüğünü anladığında direk koşarak sınıftan tüydüler . Onlar sınıftan çıktıktan saniyeler sonra fişek deli gibi ötmeye başladı .
Koridor duvarına saklanan 4'lü Binns'ın şaşkın haykırışını duyduğu anda kahkahayı bastı . Remus gülerken diğerlerini işaret etti . " Birgün sizin yüzünüzden öleceğiz . " Balım gülmeye devam ederken karşısındaki üç oğlana tatlı bir şekilde baktı .
" Eğer yaşlılık dışında bir şekilde ölecek olursam , sizin için ölmek beni mutlu eder . " Balım dediği ile bu üç çocuğunda kalbini eritmişti . Sahi bu kadar güzel arkadaşları nasıl bulmuşlardı ? James elini Balım'ın omuzuna koydu ve " Sen yine de ölmemeye çalış . " dedi . Remus kıkırdadı .
" Bir an James bende sizin için ölürüm diyecek zannettim ama bu duygusal sahnenin katili olmayı yine becerdi . "
Sirius güldü . " Çalış dedi en azından . Direk bizim için öl de diyebilirdi . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesmerized
Hayran KurguHepimiz Harry Potter'ı keyifle okuyup , izledik . Peki ya tıpkı bizim gibi olan biri kendini Rowling'in dünyasında bulursa ? Ve daha Karanlık güçler yükselmekteyken işleri bitirmeyi amaçlasaydı ? Harry Potter'ın doğumuna şahit olabilseydi ? Fazlal...