Sirius ve James konuştukça özellikle kendisi , Remus ve Lily gitgide kaşlarını çatıyordu . Balım , Lily'nin tırnaklarıyla oturduğu sandalyenin kolunu oyduğuna yemin edebilirdi . Havada Evans Gazabı kokusu vardı ve Balım bir sonraki çatışmada Lily'nin yanında olmanın en güvenli yer olacağına şimdiden kanaat getirmişti .
Profesör Dumbledore ile göz göze geldiğinde Profesör bunun olacağını zaten tahmin ettiklerini belirtircesine bakmıştı . Heyecanlanması gereken bir konu olmadığını , endişe etmemesi gerektiğini ve sonucunda kimseye zarar gelmediğini söylüyordu buz gibi gözleriyle . Balım'ın içinden ona hak verse de bir yandan da veremiyordu .
İçindeki karmaşa bir tek dışa yansımıyordu . Soğukkanlı bir şekilde duruyordu . En azından durmaya çalışıyordu . Emindi ki parmaklarına dolanmış olan Sirius'un parmakları titrediğini hissedebiliyordu . Sirius konuşmasının arasında Balım'a dönüp ne kadar iyi olduğunu belli etmeye çalışsa da Balım titremesini durduramıyordu . Neyse ki burun damarları bugün ona kıyak geçmişti de yoldaşlık üyelerinin önünde burnu kanamıyordu .
James ve Sirius her ne kadar olayı detaylı bir şekilde masanın etrafındaki yoldaşlık üyelerine aktarıyor olsa da Balım bir müddet sonra olaydan kopmuştu . Daha ilk dakikadan ne olduğunu adı gibi bilse de yine de herhangi bir değişiklik olup olmadığını kontrol etmek için hem James'in hem de Sirius'un zihninden olayı gayet canlı bir şekilde izlemişti .
Bir motosiklet üzerinde iki oğlan eğlencesine hız yapıyorlar , peşlerine polis takılıyor , peşlerindeki polisi atlatmaya çalışırken süpürgeler üzerinde gelen üç adam tarafından lanet yağmuruna tutuluyor .
Öndeki oğlanın hızlı manevralar yapmasıyla ve arkadaki çocuğun da büyülerini tutturabilmesiyle önce polisleri güvenli bir yöne göndermiş ardından da kaçmışlardı . Balım bu pozisyonda başka kim düello yapsa kazanır bilmiyordu .
Çift taraflı aynanın bir parçası kendisinde , bir parçası da Remus da olduğundan haberleri biraz geç olmuştu . Daha doğrusu Balım , Sirius'un dediği saatte dönmeyince bir bokluklar olduğunu anlamış , bugün yoldaşlıkta nöbet tutan kişiye bir şeyler olup olmadığını soran bir Patronus göndermişti . Geri olarak Sirius'un Patronusu döndüğünde de eline ne geçtiyse giyinmiş hızla gizli ve güvenli yoldaşlık evine cisimlenmişti .
Uykudan arada gözü bulanıklaşıyordu ama her gidecek gibi olduğunda içini bir ürperti kaplıyor ve uyanıyordu . Bu ürperti birkaç haftadan beri peşini bırakmamıştı .
Hogwarts'tan ayrıldıktan hemen sonra uzun günler sadece eve eşya almakla geçmişti . Hala bazı eksikleri vardı ama en azından ilk beş günün aksine yumuşak buldukları şeyleri altlarına döşeyip yatmıyorlardı . Sonra ilk Zümrüdüanka Yoldaşlığı toplantısına katılmışlardı . Bazılarının gözüne fazlasıyla genç ve toy gözükseler de birkaç çarpışma ve nöbet sonrasında kimse bir daha onlara o gözle bakar olmamıştı .
Derken FYBS'ler açıklanmıştı . Remus , James ve Sirius Büyü Bakanlığında Sihirli Yasal Yaptırım Dairesi'ne girerken kendisi ve Lily seçimlerini bakanlıktan yana kullanmamışlardı . Balım Biçim Değiştirme sanatını icra edebileceği bir dükkanda işe başlarken Lily de bir İksir dükkanında işe girmişti . Hayatının bir düzene oturduğunu hissediyordu .
Her şey düzgün giderken bir iş dönüşü zamanında James ortadan kaybolmuştu . Tabi kendisine karşı kurulan bir örgütte yer aldığını bilmediğinden bizzat Voldemort'un ta kendisi tarafından onların tarafında olması istenmişti . James reddedip hızla o ortamdan uzaklaşmış sonrasında da anlatırken konuşmayı şakaya vursa da Balım onun gerim gerim gerildiğini iliklerine kadar hissetmişti . Voldemort'un gözünde net hedeflerden biri haline gelmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesmerized
FanfictionHepimiz Harry Potter'ı keyifle okuyup , izledik . Peki ya tıpkı bizim gibi olan biri kendini Rowling'in dünyasında bulursa ? Ve daha Karanlık güçler yükselmekteyken işleri bitirmeyi amaçlasaydı ? Harry Potter'ın doğumuna şahit olabilseydi ? Fazlal...