" Asalarını alsak mı ? "
Sirius arkasında bıkkın bir ifade ile bakan Remus ve Lily'e sormak için dönerken koltukta oturan Balım ve James parmak güreşi yapıyorlardı .
" Nah alırsın . "
James , Balım'ın baş parmağının etrafından dolanıp onu yıkmaya çalışırken mırıldanınca Balım kıkırdadı .
Önüne dönen Sirius , James'in kafasına bir şaplak geçirip " Terbiyesiz terbiyesiz konuşma Çatalak ! Müstakbel Karımı sana emanet bırakmak hiç içime sinmiyor . " diye homurdanınca James hemen ona burun kıvırıp " Ben sana öz be öz karımı emanet bırakıyorum , sen bana elin kızı için laf ediyorsun Patiayak ! Neyse ki adam gibi adam biricik Aylağım gidiyor da Çiçeğime mukayyet olacak . " dedi .
Balım dudaklarını büzüp " Hemen de elin kızı yaptın beni Çatalak . " deyince James sessizce " Şuan o kadar odaklandım ki Patiayağa edecek laf bulamıyorum Tüylüm . Aklıma ilk geleni söyledim . Yoksa ne eli ? Sen benim , Çiçeğimin ve Aylağımın çocuğusun . " derken Balım onun bozulan konsantrasyonundan faydalanıp parmağını bastırdı .
" Sende de ne parmak varmış be ! Devrilmedi gitti . Çok sıkıcıymış bu oyun . Oynamıyorum ben . "
Homurdanıp oturdukları koltukta bacaklarını kendine çeken James'i taklit edip onun gibi oturmaya başlayan Balım karşısında konuşan üçlüye çevirdi bakışlarını .
Sirius , Balım'ı bırakmamak için kendisini yırtıyordu . Onu son bir haftadır da ikna etmeye çalışan Lily ve Remus bıkkın bir şekilde ne James'e ne de Balım'a bir şey olmayacağını söylemeye çalışıyordu .
Balım göğsüne çektiği bacaklarına sarılırken " Bir iki haftaya Aylağın Küçük Tüylü Problemi ortaya çıkacak . Onun yerine ikimizden biri gidebilirdi . " diye kendi kendine mırıldanmasına rağmen yanındaki James bunu duyacak kadar yakın duruyordu .
" Kendine gel Tüylüm . Biz psikolojisi bozuk iki bireyiz . Gizli göreve nasıl gideriz ? "
Yanındaki James'in kıkır kıkır gülerek söylediği cümleye karşın kendisi de gülmeye başlarken bir yandan da gözlerini devirmeden edememişti . Resmen Yoldaşlık Üyeleri bir olup kendisi ve James'i ellerinden geldiğince kenarıda bekletiyorlardı .
Nisan ayının ortalarına gelmiş olmalarına ve James ile birlikte eskisi kadar iyi hatta hiç üzgün ve sorunlu gözükmeseler bile insanlar gözlerinde ikisini ayrı tutuyordu . Böyle yapmaya devam ederlerse işleriyle dağıtamadıkları kafalarını başka şeylerle dağıtmaya başlayacaklardı . Ki üstün irade sahibi iki birey oldukları için o yöntemi tercih etmemeye gayret gösteriyorlardı .
Balım her ne kadar Sirius'un davranışlarını abartı bulduklarını iddia etmelerine rağmen Remus ve Lily'nin bir yandan da Sirius'a teşekkür ettiklerini biliyordu .
Bir ay öncesine kadar Remus dönüşümlü bir şekilde hem bu evde hem de Lily ve James'in evinde kalmıştı . Yalnız bırakılmıyorlardı . Balım onlara hak vermiyor değildi . Kendisi de gözlem altında olmuyor olsaydı elinden geldiği kadar James'in yanında olmaya çalışırdı .
Tabi kendisi artı olarak biraz ahlak dışı davranıp James'in kendisinden sıkılmaya başladığını okuduğu zihninden anlayarak uzaklaşırdı . Daha doğrusu buna gerek kalmazdı çünkü James iyiydi . Kendisi de iyiydi .
Açıkçası kendisini de MACUSA'nın içindeki Voldemort yandaşlarını tespit edebilmek için bir aya yakın süre Amerika da kalmayı fazlaca isterdi .
İşin garip olan kısmı ise biricik akıl hocası Profesör Dumbledore'un da diğerleriyle aynı şekilde düşünmesiydi . Balım kendisine biraz olsun pasif kalması ve dinlenmesini söyleyen Profesörüne şaşırmıştı . Onun bu düşüncede olması Balım'ı kendisinin yanlış düşünüp düşünmediğine itmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesmerized
أدب الهواةHepimiz Harry Potter'ı keyifle okuyup , izledik . Peki ya tıpkı bizim gibi olan biri kendini Rowling'in dünyasında bulursa ? Ve daha Karanlık güçler yükselmekteyken işleri bitirmeyi amaçlasaydı ? Harry Potter'ın doğumuna şahit olabilseydi ? Fazlal...