1.4

848 83 13
                                    

" Lily ! Ayol sakin olsana ! "

Lily'nin bacağı öyle bir sallanıyordu ki net olarak göremiyordunuz .

Omuzuna ellerini yerleştirmiş olan Balım'a döndü ve " Senin iguanan saniyesinde kayboldu . Benimkinin kaybolması uzun sürdü . Bundan puan keserler mi ? " diye stresle sordu .

Balım Lily'nin kemirdiği parmaklarını ağzından çekerken " Saçmalama Lily ! Şuan boş stres yapıyorsun . O iguanayı kurbağa çeviren çocuğa bile Uygun verirler . Eminim ki sana Olağanüstü vereceklerdir . " diyerek dostunu teselli etmeye çalıştı . Ortada teselli edecek bir durum yoktu aslında . Lily çok iyi iş çıkarmıştı . Ama Balım onun endişelerinin neden kaynaklandığını anlıyordu . Muggle doğumlu olarak ailesinin yüzünü kara çıkarmak istemiyordu . Sonuçta ailesi onu buraya göndermeyebilirdi .

Lily biraz da olsun kaygılarından ayrılmış bir şekilde güldü . " O çocuk kesinlikle İfrit alacak . Sınav görevlilerin yüz ifadesi çok iyiydi . " Balım'da ona katılıp gülmeye başladığında Lily aklına gelen şey ile Balım'a hafif bir şekilde dirsek attı .

" Patronus olayını unuttum zannetme . "

Karanlık Sanatlara Karşı Savunma sınavında yapabilecek öğrencilerden Patronus büyüsü yapmaları istenmişti . Birçok kişiden ses çıkmazken bir iki tane öğrenci dağınık beyaz bir sis görüntüsü oluşturabilmişti . Çapulcular hariç . Her birinin biçimli Patronusları herkesin gözünü büyülemişti . Hatta Patronuslar uzun bir süre kaybolmamış beraber koşuşturmuşlardı .

Lily sınav çıkışı Balım'a nasıl Patronus yapabildiğini ve neden onun haberi olmadığını sorduğunda da Balım en basit cevabı vermiş ve " Sormadın ki ? " demişti . Lily'de Balım'ın kendisine öğretmesi için sözü kapmıştı . Ama Balım sinsi planlarını kurmuş işin içine James'i de dahil etmişti . Promosyon olarak Sirius'u da . Balım kardeşinden de vazgeçecek değildi .

Beraber çalışmalarındaki tek engel şu sınavlardı . Aslına James ve Sirius'un umrunda değildi ama Lily ve Remus deli gibi çalışmışlardı .

Saniyeler sonra son sınavları olacak Sihir Tarihi'ne girecekleri için Lily hemen diğer kenardaki Remus'un yanına gitmiş beraber son tekrarları yapıyorlardı . James ve Sirius ise yan yana oturmuşken Balım onların dizine uzanmıştı .

James sıkıntı ile oflarken , Sirius iç nefesini sesli veriyordu .

Sirius uzaklara bakarken " Son sınava girmesek Minnie çok sinirlenir mi ? " diye sordu . James ona katıldığını belli eder şekilde sesler çıkarırken esneyerek " 3 saat boyunca salak tarih soruları ile baş başa kalmak istemiyorum . Girmesek ? " diye homurdandı . Son kelimesini uzata uzata masum bir şekilde Balım'dan izin almak istercesine sormuştu .

Balım çattığı kaşları ile " Girilecek . Sonra ne yapacaksanız bende gelirim . " dedi . Net olduğu için itiraz hakkı verilmemişti . Sirius " Peki anne . " dediğinde Balım bacağını Sirius'un göğsüne vurdu .

James gülerken " Ne yalan mı ? Bize annelik yapıyorsun . Valla ateşim çıktığında falan her yerime ıslak bez koymuştun . Tam anne işi . " dedi . Sirius iki yaşında çocuklar gibi davranırken sesini inceltip  " Tüylükulak anne ! " diye ciyakladı .

" Benden anne olmaz ya . Canım sıkılırsa falan çocuğum ile Şamarcı Söğüt'e kafa tutasım gelir . "

Sirius gözleri parlarken " Annem olmaya ne dersin ? Tam hayalimdeki anne ya ! Bir zaman döndürücü kapıp geçmişe gel , beni kaçır , annem ol ! Ne dersin Tüylü ? " diye heyecanla sordu . Balım uzaklardan gelmeye başlayan McGonagall ile ayağa kalkmak için doğrulurken " Sonra zamanın içinden geçelim (!) Mükemmel ! " dedi .

MesmerizedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin