3.6

418 42 30
                                    

Şuan çok sinirliydi .

Çok ara sıra olan güzel rüyalarından birinin içindeydi . Jelibonlarla dolu bir odada jelibon dolu bir havuzda yüzüyordu . Ve daha seyrek olan bir şekilde rüyasına yön verebiliyordu . Ve kahretsin ki şuan onu uyandırmaya çalışıyorlardı .

Her an patlayabilecek olan mesanesini görmezden gelebiliyordu . Ama dibinde astım krizi geçirir gibi nefes alan kişi . İşte o diyordu ki bu rüya buraya kadar Balım'cım .

Balım homurdanarak sevgili jelibonlarına veda ederken gözlerini açmadan yatakta doğrulup sesin geldiği yöne doğru " Senin kafana sıçacağım . " dedi .

" Honey ? "

Balım şaşkın ve endişeli bir kız sesi duyunca gözlerini açtı . Hangi doğa üstü güç kendisini sarhoşken dostlarının dahası sevgilisinin doğum gününde sevgilisinin yanından ayırmayı başarıp odasına göndermişti ?

Lily'i süzdüğünde onun fazlasıyla tuhaf gözüktüğünü fark etti . Yanakları kıpkırmızı , saçı başı dağınık , nefes nefeseydi . Balım'ın içindeki şeytani ruh onun zihnine girip neler olduğunu öğrenmek istese de terbiyeli ve ahlaklı bir kız olmayı tercih ettiği için normal insanlar gibi dostunun ona ne olduğunu anlatmasını bekledi . Yani düşününce bir cadı olduğu için normal insan sayılmasa da sonuçta bir insandı .

" Lily ? " diyerek onu taklit edip ardından da " Sen iyi misin ? Aynı şu 5. sınıfta ettiğimiz kavgadan çıkmış gibi gözüküyorsun . Hatta üstüne birkaç kilometre koşmuş da olabilirsin . " dedi meraklı bir şekilde .

Balım ne kadar uykulu ve biricik dostuna sövmeye meyilli olsa da merakı üstün çıktığı kendisine bön bön bakan dostunun bir sorunu var mı diye ayağa kalkıp ona daha yakından bakmaya başladı . Lily bir kez daha " Honey . " deyince Balım ona kendi adını bildiğini söylemeyi istedi .

" Evet Lils ? "

Dün gece fazlaca sarhoş olduğu için neler döndüğünü pek hatırlamıyordu . Bir ara Sirius'la ileride çocukları olursa ne isim koyabileceklerini konuşmuşlardı - ki Balım bunu hatırlayınca yanakları kızardı - , Remus ile beraber duvara tırmanmaya çalıştıklarını da hatırlıyordu . Ama sanki Lily ve James'i pek hatırlamıyordu .

Sahi onlarla akılda kalır bir şey yapmamış mıydı ? Hayır bu imkansızdı çünkü Balım , James gibi bir deliyle bir şeyler yaptığında kesinlikle akılda kalır şeyler yapıyorlardı . Demek ki Lily ve James bir yere gitmişlerdi .

Balım kafasında bir olay örgüsü kurmaya çalışırken Lily birden " Ben Potter'ı öptüm . " dedi . Balım şok içinde Lily'e bakakalırken " Bizim Çatalağı ? " diye mırıldandı iç sesi dışa vururken .

" Herhalde yani öpebileceğim başka Potter olmadığına göre ? "

Balım ağzı açık ona bakmaya devam ederken Lily'nin dün giyindiği kıyafetleri giyindiğini fark etti . Düşününce kendisi de dün giyindiği kıyafetlerle duruyordu . Tam aklından olağanüstü düşüncesini silecekken Lily daha da kızaran yanaklarıyla " Ve sonra olaylar daha da ilerledi . " deyince Balım çığlığına engel olamadı .

" Seviştiniz mi ?! "

Lily eliyle yüzünü kapatırken " Hayır ! Yani , evet ! " diye bağırdı telaşla . " Ama sarhoştuk ! "

Balım konuşurken kıstığı çığlığına yeniden kuvvetli bir şekilde ses verirken Lily elini onun ağzına kapatıp " Çığlık atmayı kes . " dedi utangaç bir şekilde . Şuan odaya başka kızların gelmesini istemiyordu .

Balım bir müddet daha onun elinin altından çığlığına devam ederken soru sormak için çığlık atmayı bıraktı . Boğuk sesiyle " Nasıl oldu bu ? " diye sordu .

MesmerizedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin