"Her el kazanan diğerinin istediği soruyu cevaplar.""Ne oynayacağız?"
"Bilmem, senin iyi olduğun bir şey olabilir. Silah atmada iyi misin?"
"Benimle dalga mı geçiyorsun?"
"Ok atma?"
Nare alayla güldü.
"Ordan bakınca Kayı boyunun savaşçı kadını gibi mi duruyorum?"
"Savaşçı olmaya gerek yok. En azından Deren savaşçı değil ama ok atma ve silahla atışta çok iyidir."
"Bildiğim iyi oldu. Babasının ölümü ile beni suçlayan bir kızın bu kadar yetenekli olması gercekten içimi ferahlattı."
"Sana gösteririm, ok atma işine yaramaz ama silah kullanmayı gösterebilirim. Nede olsa ortak bir intikam amacımız var."
"Senin intikamın. O adamlar umrumda değil. Sen onları ortadan temizleyene kadar burdayım sadece."
"Yani kıçını kurtarınca burdan gideceksin. Aslında mutlu olurum. Evimizde bir yabancı olması bizi tedirgin ediyor."
"Size zararım yok. Beni buraya sen getirdin."
Poyraz güzel kahkahasını gözler önüne serip konuştu.
"Sana yalvardım mı? Cidden keşke hayatıma dahil olmasaydın. Seni kurtarmama rağmen benden özür bekliyorsun."
"Bende senin hayatını kurtardım. Sokağın ortasında kanlar içinde yatıyordun."
"Seni üzmek istemem Nare, ama sen olmasaydında başımın çaresine bakardım. Ama ben olmasaydım o hapishaneden bir terörist olarak leşin çıkardı."
"Bunların tek sebebide seni iyi bir adam sanıp yardım etmemdi. Tek suçum seninle olmaktı."
"Pekala Nare. Odana çık. Tadımı kaçırıyorsun."
Nare sinirle oflayıp kendine denileni yaptı. Bağırmak ve nefretini dile getirmek istesede sustu.
Bu ukala adamla uzlaşabilecegi bir konu yoktu. En iyisi susmaktı ve onunla denk gelmemek. Odasına çıktığı gibi kapıyı kitledi ve kendini yatağa atıp yorganı kafasına kadar çekti.
____
Nare sıkıntıyla yatağında dört dönerken kapının açılmasıyla diklendi. Poyraz takım elbisesin içindeki muhteşem görüntüsüyle gelip koltuğa oturdu.
"Dışarı çıkacağım. Gelmek ister misin?"
"Hayır dersem, bir daha sorar mısın?"
"Asla sormam. Beni tanımana sevindim."
"Aslında arkadaşlarımı çok özledim. Sen kendi başına eğlenirken bende onlarla buluşabilir miyim?"
"Sana söförlük yapmamı mı istiyorsun?"
"Sorduğum için kusura bakma. Aptallık ettim."
Kız arkasını dönüp yorganı kafasına kadar çektiğinde Poyraz kendisini kızının gece dışarı çıkmasına izin vermeyen bir baba gibi hissetti.
Kızın yanına gidip kulağına eğildiğinde Nare bu yakınlık karşısında yorganı sıktı.
"On dakikaya hazır ol. Lux Bar'a gideceğim. Arkadaşlarına söyle oraya gelsinler."
Poyraz odadan çıktığında Nare saşkınlıkla Duru ve Naz'a mesaj attı. Bir yandanda olaysız ve sorunsuz bir gece için dua ediyordu.
________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK PRENS
Romance"Hanımefendi! Hey... ??" Uzanmaya çalışırken kolunun acısıyla inledi ve kadife kırmızısı zarfı yırttı genç adam. Costa büyük salonundaki resim sergisine davetlisiniz. Saat: 21:00 ~Rosa Bianchi _______ Poyraz Giray. Onun için hangi tanım uygundu...