26.Bölüm: Özgürsün

2.6K 109 8
                                    

Poyraz içinde bir volkan gibi hararetlenen duyguları bastırıp kızın narin boynundaki kollarını gevşetti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Poyraz içinde bir volkan gibi hararetlenen duyguları bastırıp kızın narin boynundaki kollarını gevşetti.

Nare de bedeni kasmaya bıraktığı an kadının önüne geçti.

"Eğer biri arkadan, sana böyle yaklaşırsa ne yaparsın?"

"Onu itlerim." Poyraz gülümseyip cebinden bir sigara çıkarttı.

"Harika onu itlemeye çalış ve arkandakine şayet erkekse zevkli bir dövüş bahşet."

Nare kızarırken Poyraz çatık kaşlarıyla konuşmaya devam etti.

"Biri ile dövüşüyorsan, gücün tabiki önemlidir. Ama ondan daha önemlisi, taktik bilmendir. Sana doğru gelen bir adam var, kendini nasıl korursun?"

"Daha önce kendimi korumak zorunda kalmadım Poyraz, bilmiyorum."

"Çok işimiz var desene." Poyraz sigarasını söndürüp kadına yaklaştı ve tekrar aynı pozisyonu aldı.

"Biraz sıkacağım, korkma ve dediklerimi çekinmeden yap. Fazla güç kullanma, çünkü bir pilotum. Bir yerlerimin kırılmasını istemeyiz."

Nare korkaça başını salladığında Poyraz arkasından göğsüne doğru sıkıca kendisini kenetlemişti. Kolları ve bacakları neredeyse bir olmuştu Nare'nin. Kendini kurtarmak için çıkmak isterken Poyraz sinirlenmişti.

"Az önce yapma dediğim şeyi yapıyorsun. Kıpraşıp durma, her yerden kenetlendin şu an tek yapabileceğin hamle kendini öne atman."

"Nasıl yani?"

"Sen kendini beklenmedik şekilde öne attığında bende seninle sendeliyeceğim çünkü denge merkezim sende. Sendelediğim anda kollarındaki gücüm azalır. Hemen kendini geri at, böylece bana geriden kafa atmış olursun. Hamlenle ellerim senden çözülür, hızla tekrar eğil ve bacağımı sertçe kaldır. Sen bile anlamdan yere düşmüş olurum."

"Emin misin?"

Poyraz kızın göğsündeki ellerini iyice sıktığında Nare canının acısı ile sinirlendi. Hiç düşünmeden öne eğildi. Poyrazda kendisi ile öne eğildiğinde Nare hiç düşünmeden kafası geri attı. Ğöğsündeki eller çözüldüğünde hızla eğilip adamın bacağını kaldırdı.

Poyraz yerle buluşurken Nare nefes nefese şekilde arkasını döndü. Poyraz'da nefes nefese kalmıştı. Nare zafer edasıyla gülerken Poyraz'ın burnundan akan kanla adama eğildi.

"Burnun kanıyor." Nare adama elini uzatıp diklenmesine yardım etti.

"Bütün gücünü benim üzerimde kullandığın için sağol." Nare gülmemek için dişlerini sıkarken Poyraz ağzından gelen kanı yere tükürdü.

"Bir yerin kırılmadı değil mi?"

"Bilmiyorum, sanki hissedebiliyorumda soruyorsun."

Nare kahkaha atıp adamın yanına oturdu.
"Mola mı versek?"

KARANLIK PRENSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin